VW Pretoria velgen 17/18"

Jorie

Bekend lid
250
178
59
Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar de VW Pretoria velgen 17/18" voor mijn Polo 6R, ik zie ze regelmatig voorbij komen op Marktplaats zelf, alleen doen de mensen niet aan inruil. Momenteel heb ik zelf 17” onbeschadigde Highline velgen eronder zitten, en zou ik graag de velgen willen inruilen en schappelijk bij betalen natuurlijk. Met band uiteraard !

Gr, Jorie
 

Bijlagen

  • F5866319-0C35-4629-9E59-CED821CFC534.jpeg
    F5866319-0C35-4629-9E59-CED821CFC534.jpeg
    105.7 KB · Weergaven: 46
  • 8D22B6B9-04E3-4FA7-AF58-66D7F333330D.png
    8D22B6B9-04E3-4FA7-AF58-66D7F333330D.png
    1,018.5 KB · Weergaven: 44
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Ik heb mijn velgen toen verkocht aan WheelPoint in Uden.
Die kopen velgen van particulieren, wel schadevrije velgen incl goede banden natuurlijk
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Zijn er originele 17 inch? Volgens mij alleen in 18 en 19 geleverd op de R. Tenzij je niet per see OEM zoekt uiteraard.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Ik heb mijn velgen toen verkocht aan WheelPoint in Uden.
Die kopen velgen van particulieren, wel schadevrije velgen incl goede banden natuurlijk
Ze zijn zeker schade vrij, alleen ligt Uden een beetje ver uit de buurt. Heb m zeker genoteerd mocht ik er niet van af komen ! (y)
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Zijn er originele 17 inch? Volgens mij alleen in 18 en 19 geleverd op de R. Tenzij je niet per see OEM zoekt uiteraard.
Die research had ik nog niet gedaan, bij het zoeken van 17" kreeg ik ze wel gewoon. Ik zoek ook wel naar degelijk naar OEM !
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
oem pretoria vw velgen wel. en die kun je wel passend op de polo krijgen.

sinds wanneer kan jij toveren dan?
Originele 19 inch pretoria velgen zijn ongeveer €1500-2300 op marktplaats, success met het proppen van 19 inch onder een 1.2 tsi
Onduidelijk of ze uberhaupt geleverd zijn onder de 19 inch, stel dat ze op 17 inch door volkswagen geleverd zijn, dan zou je zo'n kekke adapter voor de steek moeten gebruiken, denk dat dat totaal de kosten niet waard is, of omboren, ook niet chilll
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Gelijk die DOV weer klaar met ze bekkie hoor, fijne vent.
Kekke adapters of Kekke spacers, alles is pas te maken.
Hieronder overigens de originele 18inch pretoria's :neutral:
En of dat de kosten wel of niet waard is.. dat laat je toch aan degene die ze er onder wil hebben, die vind dat het waarschijnlijk wel waard.
28797
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb nooit gezegd dat ze niet leverbaar zijn onder 19 inch, enkel dat er onduidelijkheid over is, hoe dan ook, op een gegeven moment is het niet realistisch.
Je kunt het zo gek maken als je wilt, echter over het algemeen geen verstandige keus om zo te redeneren, zodra er kekke adapters te pas komen is dat vaak niet meer zo.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!