vw polo verlagen

hoi
vraagje
ik wil mijn polo aw highline verlagen.
ik heb er nu 215/40/18 monaco pace et 37 set onder gezet.
maar heb veel ruimte tussen band en wielkast.
aangezien ik van et 51 naar et 37 ben gegaan vfaag ik me af wat verstandig is.
verlagen met alleen de veren met de originele schokbrekers, (40 mm voor/achter)
of compleet met schokbrekers. ( schokbrekers zijn eigenlijk nog goed )
weet ook niet of hij dan aanloopt met deze et waarde komt aardig wat naar buiten ( maar acceptabel )
 

Bijlagen

  • vw polo.jpg
    vw polo.jpg
    7.1 MB · Weergaven: 68
vw  polo  1,0 
In de regel kan je 30mm zakken zonder iets aan je dempers te doen, maar uiteraard hangt het ook van de staat van de dempers af. Ik weet niet of een eibach pro kit 30mm van een 6r op je auto past, die heb ik evt voor je voor een forum prijsje.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Geen ervaring op Polo met veren, maar heb sinds anderhalf jaar eibach pro set onder mijn golf en dit is top! Iets harder dan origineel maar nog atlijd heel comfortabel. Vriend van me heeft golf op H&R veren, ligt wat lager dan eibach pro maar qua comfort toch zeker nog een stapje harder. Wil je comfort behouden zou ik persoonlijk voor eibach pro gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: indo68
de mijne is verlaagd met H&R voor en achter 35mm en rijd zeker niet super stug. natuurlijk groot verschil met origineel maar zeker nog comfort genoeg.
en rijd nu vooral veel directer, zeker bij het sturen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: indo68
Volkswagen  Polo  1.0 95 pk --> 140 pk 
Met enkel veren 3,5cm of 3cm verlagen blijven de wielen ook wel mooi strak lopen hoor.
Als je natuurlijk op schroefveren of air gaat das natuurlijk iets anders.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!