VW Polo MK6 GTI

Beste forumleden,

Al geruime tijd ben ik in afwachting van mijn Flash Red Polo GTI.
In eerste instantie is mij verteld, door de dealer, dat ik hem eind november in ontvangst mag nemen.
Nu zijn we weer een aantal dagen verder en weet ik niet wanneer ik éindelijk mijn Polo kan ophalen.

Na een telefoontje met de dealer te hebben gepleegd weet ik nu meer:
"..ja, waarschijnlijk ergens begin volgend jaar!"

Ik las op dit forum dat mensen contact hadden met 'de fabrikant'.
Hoe kan ik hiermee in contact komen?
Zodra in PON bel, schakelen ze mij door naar Volkswagen Nederland en krijg ik vervolgens een klantenservice vrouwtje te spreken.

Hebben ze er evt. baat bij om de auto in een nieuw jaar te registreren?
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
Lekkere bestelling ! Ben benieuwd ..

ot ; Wellicht dat er wat topics staan met aanvullende info ? Durf ik je 100% zeker niet te zeggen.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Dankjewel voor je reactie.

Ik heb inderdaad wat andere topics doorgezocht.

Allereerst heb ik mijn dealer (Autoland van den Brug te Friesland) gemaild met daarin de vraag of ze al meer weten betreft de levertijd.
De verwachtte levertijd was week 51.

Verder vermoed ik, net als andere forumleden, dat ik de Polo pas begin volgend jaar in ontvangst mag nemen. Of dit komt omdat de leasemaatschappij (ja, het is helaas een lease) wilt dat de auto mooie 2019 platen heeft, of dat het simpelweg komt omdat de productie uitloopt.

Ik ken zowat alle rijtesten op YouTube uit mijn hoofd en kan niet wachten om hem te ontvangen:grimacing:
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt dat ze de auto op 2019 platen willen hebben..
Althans, dat hoop ik dan maar.. dan heb je tenminste een beetje een richtlijn qua levertijd ;)

hahahah, ja dat herken ik wel van toen ik aan het wachten was op mijn gti.
Ik ken alle rijtesten, erg herkenbaar :tearsofjoy: !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Maarja, ik heb mij er nu wel een beetje op ingesteld.

Alleen moét ik hem wel echt begin volgend jaar hebben, want dan is mijn huidige auto ook weg:innocent:
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!