Voorstellen Weirdo

Hallo,

we hebben gisteren proefgereden in een nieuwe Polo en wat een leuke beleving was dat!
Mooi interieur en gave look van buiten en rijdt nog lekker ook.
Maandag mogen we hem ophalen, dus dan volgen ook wat foto's.

De auto is niet nieuw, maar met de kop eraf en die laat ik liever door een ander betalen:).
Vreemd is wel dat er op de lijst bij de dealer een aantal opties vermeld staan, welke er op de uitdraai van VIN voertuigopties niet op staan.
Is er iemand die weet waar ik de beschrijving van alle officiële opties kan terugvinden met de codes erbij?

Daarnaast heeft deze de radio met Carplay, dus dat navigatie ontbreekt is niet zo'n groot probleem, maar ik ben wel benieuwd wat ik er nog meer mee kan zoals bijvoorbeeld DAB+??
Daarnaast zou er "Autnomous Emergency Braking" en "Achteropkomend verkeer waarschuwing" moeten zitten, maar in de uitgedraaide optielijst vind ik dat niet terug...

Ga nog even met de garage bellen wat we daar aan gaan doen, want uit een kort proefritje kan ik toch niet bepalen of alle opties erop zitten? Iemand een hier een mening over?

Grtz
 
VW  Polo  1.0 TSI Beats 
Hallo en welkom!

Ik heb er verder geen verstand van, maar kan het niet zijn dat de optie's die niet op de VIN lijst staan al standaard op de auto zitten? En degene die er wel opstaan als extra optie's zijn gekozen door de eerste koper?

Overigens heb ik persoonlijk ook nog niet eerder over de kleur peppergrey gehoord op een Polo AW. Misschien wordt er Limestone Grey bedoeld? Big Grin
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Welkom. Sommige geïmporteerde auto’s hebben hele andere optielijsten. Zo stond er bij mij laatst een Polo Highline op wieldoppen en zonder sportstoelen... Een Scirocco zonder cruise control.. en noem maar op. Meestal zijn die dus in Nederlandse lijsten niet te herkennen! Wellicht is dit een reden, check het kenteken even na.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Standaard heeft de Polo Adaptieve cruise control, daar zit emergency braking bij in. hoe dat met achteropkomend verkeer zit geen idee.. heb je zo weinig aan ook als je zelf al stil staat. wel fijn zo'n aankondiging dat je binnen een seconde de achterkant van je auto in elkaar heb zitten dan haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Haha
Waarderingen: Orrie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!