Vw polo 6r occasion aanmelden??

Martien

Premium lid
475
170
70
Goedemiddag

Ik zwerf nu een paar weken rond op het forum en er schoot me net ineens de volgende vraag te binnen.

Mijn polo komt ui 2011 en ik ben de 2e eigenaar, de verkoper heeft mij verteld dat er 2 software updates zijn gedaan ivm de sjoemeldiesel, of ik er blij mee moet zijn laten we in het midden.

Nu vroeg ik me af of ik de auto ergens moet registreren aangezien er mischien nog wel meerdere updates of terug roepacties komen.

Of zijn ie acties kenteken gerelateerd en weet men dus dat ik nu de eigenaar ben.

Weet iemand hoe ik kan controleren of de updates zijn gedaan?

Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Hi Martijn,

Mag hopen dat de RDW weet dat hij nu op jouw naam staat ;) vul je kenteken even in op ovi.rdw.nl en je ziet gelijk of er nog terugroepacties open staan. Zo niet, ben je niet (echt) meer in bezit van een sjoemeldiesel ;)

Je kunt ook gelijk zien de hoeveelste eigenaar je bent en of je auto correct op naam staat en verzekerd is. Succes!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Van de RDW en overtuiginfo wist ik.
Wat ik niet wist is dat hun ook de terugroepacties laten zien.

Dan heb ik op papier helaas geen sjoemeldiesel meer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Volgens mij is dat ook niet 100% betrouwbaar, ben van de zomer bij een Polo wezen kijken die volgens het Volkswagen systeem de terugroep actie gehad heeft maar volgens RDW niet.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!