VW Polo 6c GTI Interieur bekleding vragen

Beste mede Polo rijders,

M.b.t. een VW Polo 6c GTI.
Het standaard Clarck interieur dat ik nu heb besteld is totaal niet mijn smaak maar heb deze toch gekozen omdat deze iets kuipvormiger zijn (leek me wel grappig) en de leder/alcantara stoelen mij wat vreemd leken te staan bij alle rode randen en stiksels in de GTI.

Maar nu zie ik op foto's van de VW site dat als je de leder/alcantara bekleding hebt, dat de rode rand op de vloermatten en de rode stiksels op het stuur komen te vervallen, klopt dat?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Greets,
Spaniard
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Tegelijkertijd zie ik dan videos van mensen met een GTI en het leder alcantara interieur die dan weer wel de rode stiksels en randen hebben.
#confused... o_O
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Het was meer een beetje een shotgun purchase.
De auto is een leasewagen en door omstandigheden moest er snel beslist worden, en geen tijd om overdags langs de dealer te gaan.
De meeste communicatie met mijn dealer heb ik per telefoon en email gedaan.
Onderzoek zelf op de website en forum gedaan.
Dus ja.... een beetje op goed geluk een GTI aangeschaft Stick Out Tongue

Heb een beetje last van buyer's remorse waardoor ik steeds meer ga twijfelen of ik wel de juiste keus heb gemaakt, helemaal nu bepaalde dingen me bij nader onderzoek pas op gaan vallen.
Zodoende de vragenlijst.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Het was meer een beetje een shotgun purchase.
De auto is een leasewagen en door omstandigheden moest er snel beslist worden, en geen tijd om overdags langs de dealer te gaan.
De meeste communicatie met mijn dealer heb ik per telefoon en email gedaan.
Onderzoek zelf op de website en forum gedaan.
Dus ja.... een beetje op goed geluk een GTI aangeschaft Stick Out Tongue

Heb een beetje last van buyer's remorse waardoor ik steeds meer ga twijfelen of ik wel de juiste keus heb gemaakt, helemaal nu bepaalde dingen me bij nader onderzoek pas op gaan vallen.
Zodoende de vragenlijst.

Waar twijfel je aan? Ik heb er ook 1 gekocht zonder er een meter in gereden, laat staan er in gezeten te hebben, en ondanks dat ik twijfel of ik toch niet voor een kale Golf GTI handbak had moeten gaan ben ik wel bijzonder blij dat ik nu een GTI heb met echt alles er op en er aan. Hij rijdt niet heel veel slechter dan de Golf, is niet veel langzamer, wel wat kleiner, maar ik zit er toch vooral alleen in en heb de ruimte dus niet nodig. Ben wel heel blij met de DSG, want ook al is dat op een circuit leuker, ik rij 100% van de tijd op de openbare weg. Inclusief alle files.

Daarnaast is de afwerking echt stukken beter dan die van een Seat Ibiza Cupra, en niet veel slechter dan die van Audi. Maar iets vergelijkbaars qua vermogen bij Audi in dit budget kun je niet krijgen.

Ik denk dat je er weinig spijt van kan krijgen :)
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI 192PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!