Vw polo 1.6 tdi roetfilter wegschrijven

Controle begint met een visuele inspectie.
En wanneer er dan geen roetfilter is wordt hij afgekeurd.

Betekent dat je met een rechte pijp van motor naar achter dan het zaadje bent.

Gelukkig is de bedrijfsbus die ik af en toe rij voorzien van een fabrieks af dpf. Welke op zo goed als onzichtbare manier eigen een straight pipe is geworden.


Maar ze willen er ook meer apparatuur voor hebben zodat ze de vanbinnen omgebouwde fabrieks roetfilters kunnen pakken. wanneer ze die hebben dan is ook deze manier vrees ik snel voorbij in nld.

voorlopig maar in een 2004 lupo en een 2010 t5 rond rijden :)
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: baron27 en mikerosauer
Controle begint met een visuele inspectie.
Gelukkig is de bedrijfsbus die ik af en toe rij voorzien van een fabrieks af dpf. Welke op zo goed als onzichtbare manier eigen een straight pipe is geworden.
Gelukkig krijgen we een nieuwe meter, waarbij we zulk gekloot ook gaan zien.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Het is heel simpel. De mileu belasting is op basis van je uitstoot. Door het verwijderen van deze onderdelen woedt je uitstoot hoger en dien je meer te betalen. Het is dus een economisch delict
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Het is heel simpel. De mileu belasting is op basis van je uitstoot. Door het verwijderen van deze onderdelen woedt je uitstoot hoger en dien je meer te betalen. Het is dus een economisch delict
Een economisch delict is naar mijn alleen sprake van als een fabrikant of importeur deze wijzigingen zou aanbrengen. Ik snap je punt, alleen dit is nou niet bepaald een handeling waar je als particulier of kleine ondernemer een voorsprong krijgt op een concurrent.
 
we dwalen af. @baron27 kijk het even aan de komende tijd, vraag een apk station wat en waar, informeer bij een goede chipper.
en als het je het risico niet waard is, niet doen.

ik ben er vrij makkelijk in, maar goed beide autos die ik rij zijn ouder dan 2011. dus ik heb er links om of rechts om geen last van.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
@emiel ga het even infomeren het is bij ons een tweede auto maar wel geen gezeur bij apk de polo heeft nog wel oude sjoemel software heb vele klachten en problemen gehoord en gezien na de software update aangezien mijn geleerd is wat goed loopt moet je vanaf blijven [emoji39]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6 
  • Leuk
Waarderingen: mikerosauer
a16b6fba74d6fe8114b8fb9d780f05a4.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!