VW logo zwart tinten, welke tint?

Hallo allemaal,

Ik zou graag wat dingen zwart willen laten maken, zoals bijvoorbeeld mijn VW logo voor op de auto. Nu zit hierachter de adaptive cruise control verwerkt, en deze zal vanaf een bepaalde tint niet meer werken lijkt mij. Weet iemand wat de meest donkere tint is die erop kan zonder dat de ACC stopt met werken.
 
Laatst bewerkt:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Is mogelijk om te doen doormiddel van een sticker

Ik zat te denken om het te tinten. Zelfde als wat met koplampen en achterlichten gedaan wordt. Alleen als idd de adaptive cruise control achter het logo verwerkt zit dan moet ik misschien rekening houden dat ik hem niet te donker maak. Vandaar de vraag of de cruise control achter het logo verwerkt zit! :mrgreen:
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Acc zit hier inderdaad achter verwerkt.
Heb zelfs een keer een melding gekregen ACC niet beschikbaar of iets dergelijks.
Er zaten toen net teveel dode vliegen op, na schoonmaken van het logo werkte hij perfect. Vraag me dus af of dit mogelijk is.
Ik vermoed dat als het al kan de doorzichtig(plastic??) plaatje eraf moet
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Acc zit hier inderdaad achter verwerkt.
Heb zelfs een keer een melding gekregen ACC niet beschikbaar of iets dergelijks.
Er zaten toen net teveel dode vliegen op, na schoonmaken van het logo werkte hij perfect. Vraag me dus af of dit mogelijk is.
Ik vermoed dat als het al kan de doorzichtig(plastic??) plaatje eraf moet

Heb het vaker gezien dat het logo getint is, dus het moet werken. Alleen vraag ik me dus af tot welke tint blijft het werken. :tearsofjoy:
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Jpv
Heb het vaker gezien dat het logo getint is, dus het moet werken. Alleen vraag ik me dus af tot welke tint blijft het werken. :tearsofjoy:
Als je even logisch nadenkt... ACC is geen camera dus hoe donker je hem maakt moet je helemaal zelf weten. het gaat hier om de dikte van het materiaal wat je er op plakt maar ik zou er maar mee uitkijken. als er storing is doet gelijk je cruise control het niet meer enzo
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
vandaag mijn voor en achter logo gespoten met de meest donkere achterlicht spuitfolie (backlight spray), ziet er rete dik uit, beter dan welke optie ook!
De spray van Motip, die normaal gebruikt word voor de achterlichten? Slim! Ben zeer benieuwd hoe het er bij jou uitziet.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
verkoopt men geen zwarte logo acc's? Ik heb zwarte acc logo's op merries wel gezien, zou haast denken dat men dit ook voor vw gemaakt heeft?
Heb dit geprobeerd op te zoeken, maar kan niets vinden!

vandaag mijn voor en achter logo gespoten met de meest donkere achterlicht spuitfolie (backlight spray), ziet er rete dik uit, beter dan welke optie ook!
Foto!!?? Big Grin
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!