Vreemde vraag

Dag allemaal,

Sta op het punt om een polo bluemotion 6C aan te schaffen een 1.4 TDI Automaat uit 2015.

Wat mij nu opviel is dat bij de automaat versie de look anders uit ziet dan bij de handgeschakelde bluemotion (andere bumpers, koplampen, en gril) Beide hebben ook de bluemotion technology en hebben dezelfde blok met dezelfde vermogen.

En vraag me niet waarom maar vind de handgeschakelde bluemotion (model met de gesloten gril) er beter uit zien dan de automaat versie.

Mijn vraag nu aan jullie is en ik weet dat dit misschien een vreemde vraag zal zijn maar is het mogelijk om de automaat versie te voorzien van de handgeschakelde versie kwa uiterlijk? Dus zal het voor problemen veroorzaken als ik van een open grill maar een dichte ga? En twijfel of dat wel mogelijk is omdat de achterbumper van de automaat uitlaat zichtbaar is en bij de handgeschakelde lijkt alsof deze binnen de bumper naar beneden kijkt.

Mijn dank is groot.

Met vriendelijke groet,

Salim
 

Bijlagen

  • 2C25997C-BBE3-4A22-B98E-0C4CF2854542.jpeg
    2C25997C-BBE3-4A22-B98E-0C4CF2854542.jpeg
    103 KB · Weergaven: 33
  • 16AB3436-E20D-44FA-9282-279E282C9176.jpeg
    16AB3436-E20D-44FA-9282-279E282C9176.jpeg
    97.3 KB · Weergaven: 33
  • 80FC2A87-9D1D-4E62-AFF4-D1EABC21A4BF.jpeg
    80FC2A87-9D1D-4E62-AFF4-D1EABC21A4BF.jpeg
    85.2 KB · Weergaven: 33
  • BEC4F865-6309-409E-9557-E53338CD9A53.jpeg
    BEC4F865-6309-409E-9557-E53338CD9A53.jpeg
    80.3 KB · Weergaven: 32
Volkswagen  Polo  1.4 TDI 
Het verschil in uiterlijk heeft niets te maken het handgeschakeld of automaat. De blauwe is een 6C en de witte is een 6R (of een oudere 6C met de oude look). Lijkt me overigens makkelijker om gewoon een Polo te kopen met het uiterlijk en de motor/versnellingsbak die je wilt dan achteraf alles om te bouwen, er staan genoeg te koop.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Hoi Salim,

Even een copy-paste van wiki:

Polo 6C

In april 2014 kwam de facelift van Polo op de markt, deze wordt de Polo 6C genoemd. Tijdens de facelift heeft de Polo andere koplampen en achterlichten gekregen. Onderhuids zijn alle motoren vervangen door motoren welke voldoen aan de EURO-6 norm. Nieuw in het programma is de 1.0 driecilinder benzinemotor die met of zonder turbo geleverd kan worden. De 1.4 TSI uit de Polo GTI is vervangen voor een 1.8 TSI motor die in tegenstelling tot zijn voorganger nu ook met handgeschakelde versnellingsbak leverbaar is.

Je hebt gelijk over de grille en uitlaat. Kijk even naar mijn spiritmonitor voor verbuik van de 6R.
Ik moet zeggen, zonder chiptune is een 1.2L, 3 cilinder motor "a dead engine". Voor iéts meer pit kan ik je 1.4 aanraden. Tevens hoe is de automaat? Traploos of niet?

Gr. Mesut
 
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
Het verschil in uiterlijk heeft niets te maken het handgeschakeld of automaat. De blauwe is een 6C en de witte is een 6R (of een oudere 6C met de oude look). Lijkt me overigens makkelijker om gewoon een Polo te kopen met het uiterlijk en de motor/versnellingsbak die je wilt dan achteraf alles om te bouwen, er staan genoeg te koop.
Ja dit is ook de bedoeling wil de 6C model (met de golf 7 interieur) met een automaat en dan de uiterlijk van een standaard bluemotion
 
Volkswagen  Polo  1.4 TDI 
Hoi Salim,

Even een copy-paste van wiki:

Polo 6C

In april 2014 kwam de facelift van Polo op de markt, deze wordt de Polo 6C genoemd. Tijdens de facelift heeft de Polo andere koplampen en achterlichten gekregen. Onderhuids zijn alle motoren vervangen door motoren welke voldoen aan de EURO-6 norm. Nieuw in het programma is de 1.0 driecilinder benzinemotor die met of zonder turbo geleverd kan worden. De 1.4 TSI uit de Polo GTI is vervangen voor een 1.8 TSI motor die in tegenstelling tot zijn voorganger nu ook met handgeschakelde versnellingsbak leverbaar is.

Je hebt gelijk over de grille en uitlaat. Kijk even naar mijn spiritmonitor voor verbuik van de 6R.
Ik moet zeggen, zonder chiptune is een 1.2L, 3 cilinder motor "a dead engine". Voor iéts meer pit kan ik je 1.4 aanraden. Tevens hoe is de automaat? Traploos of niet?

Gr. Mesut
Ga hem volgende week halen moet de 1.4 TDI worden met een automaat en ben van plan deze ook te chippen.
 
Volkswagen  Polo  1.4 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!