Vreemde foutmeldingen

Vrienden,

Afgelopen zaterdag begonnen er allerlei waarschuwingslampjes te branden in mijn polo 6R 1.2TDI uit 2013.

Nu heb ik 'm uit laten lezen, en zijn onderstaande foutmeldingen van uit VCDS gekomen. De garage gooit het op een kapotte EGR klep en een kapotte elektrische waterpomp. Die eerste zou ik kunnen snappen, maar die waterpomp is afgelopen jaar nog vervangen. Ook vind ik de combinatie van deze allen zeer onwaarschijlijk (maar heb er verder niet heel veel verstand van...). Ik vertrouw het dus niet.

Aanstaande maandag breng ik 'm naar een andere garage, maar wil graag goed beslagen ten ijs komen. Jullie een idee wat dit kan betekenen?
 

Bijlagen

  • IMG_20180901_113655.jpg
    IMG_20180901_113655.jpg
    4.9 MB · Weergaven: 66
  • IMG_20180901_113703.jpg
    IMG_20180901_113703.jpg
    5 MB · Weergaven: 50
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Dank voor de reacties. De foto's worden inderdaad helaas automatisch gedraaid, als je erop klikt gaat het wel goed (chrome).

De foutcodes opzich had ik gevonden, ik vind alleen de combinatie (met alledrie een short to GND foutmelding) een beetje vreemd. Zou het uitprogrammeren van de EGR alle foutmeldingen oplossen? Of is er iets anders aan de hand, bijvoorbeeld kapotte bekabeling? Iemand ervaring met deze combinatie foutcodes?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!