Vragen Polo AW

Hoi polo liefhebbers,

Iemand suggesties voor het vervangen en monteren van de buitenspiegels voor de Polo AW? Heb al een offerte binnen maar wellicht zijn er een paar goede alternatieven.

Daarnaast vroeg ik me af of er al iemand in is geslaagd om bijv. YouTube te bekijken dmv App Connect. In ieder geval geen Apple Carplay of Android Auto.
 
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
Inklapbare spiegels. Originele van Volkswagen Polo AW.

Ik meende dat die er wel op zaten voor zo'n prijskaartje, heb dat over het hoofd gezien bij het samenstellen.

Heb een offerte van 850 euro inc. montage. Maar vind dat vrij prijzig als je het vergelijkt met vanaf fabriek voor 150 al snap ik wel dat het nu meer geld gaat kosten.
 
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!