Vraagje akoestische bevestiging

Goede avond, ik heb weer eens een (kut)vraag..

Ik heb een tijdje geleden met vcds coderingen de akoestische bevestiging aangezet bij het openen en sluiten..

Nu las ik ergens op het forum hier dat je die toeter minder hard kan laten klinken, weet iemand hoe of wat?

Ik meende
te lezen dat de tijd van het geluid gehalveerd werd waardoor het geluid minder wordt oid..

Let me know aub
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Wat heeft een k*t met een toeter te maken? Of is het een bijnaam voor je geslachtsdeel? ;) Zo'n stomme vraag is het toch niet? Vast wel iemand die het antwoord weet. Fijn weekend!
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Wat heeft een k*t met een toeter te maken? Of is het een bijnaam voor je geslachtsdeel? ;) Zo'n stomme vraag is het toch niet? Vast wel iemand die het antwoord weet. Fijn weekend!

ik heb wel een filmpje voor je met een kut en een toeter, maar denk dat dat op een ander forum thuishoort..

Vooralsnog weet ik
helaas nog niet hoe ik
het kan veranderen..
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Frank Cross Polo
Op de Polo 6R is het mogelijk de duur van de toeter te verkorten van 40ms naar 20ms. Daardoor klinkt hij minder hard. Weet alleen niet of die codering ook werkt op de AW. Je kan het eens proberen!

BCM: Byte 5, Bit 3

Laat even weten of het gelukt is! Ben benieuwd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Op de Polo 6R is het mogelijk de duur van de toeter te verkorten van 40ms naar 20ms. Daardoor klinkt hij minder hard. Weet alleen niet of die codering ook werkt op de AW. Je kan het eens proberen!

BCM: Byte 5, Bit 3

Laat even weten of het gelukt is! Ben benieuwd.

BCM regelapparaat komt voor zover mij bekend niet voor bij de Polo AW - sowieso geen Long coding bij de Polo AW module (9) Central Electronics, alleen aanpassingen aan kanalen mogelijk.

Ik zou persoonlijk de claxon ook niet gebruiken omdat die veel te hard gaat.
 
Piep is standaard op je alarm als je die activeert op de Polo alleen als je geen Alarm hebt moet je hem op de claxon apart activeren. Op de nieuwere polo's is de hardheid/duur niet te bepalen helaas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!