Vraag over standaard speakerset 9N3

In mijn polo 9n3 heb ik standaard speakers zitten in de deur en in de A-stijl.
Ik ben mij aan het oriënteren om de speakers te gaan vervangen. Zijn de speakers in de A-stijl samen met de speakers in de deur een composet? Is dit met een nieuwe composet 1:1 te vervangen?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Waarom vervangen?
Origineel klinkt goed toch...
Totdat je in b.v. Polo AW stapt, dan hoor je pas wat voor een bagger je nu hebt. Toen ik een paar weken geleden in die Opel Mokka X stapte heb ik ook echt wel even flink zitten genieten van die geluidsinstallatie. Zoveel voller en beter dan in mijn 9N maar ja, daar zit dan ook ca. 16 jaar tussen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
1:1 wisselen met een nieuwe composet zal niet gaan, weet dat je voor de Golf wel van bepaalde merken een 1:1 set hebt maar ben deze voor de Polo nooit tegengekomen. Je zult sowieso de stekkers moeten aanpassen (of verloop kabels kopen) in de portieren. Tevens zit er bij een Composet een filter, deze scheidt de lage en hoge tonen, de stekker van je originele tweeters wordt dan niet meer gebruikt. (dus: draden trekken vanaf het filter naar de tweeters (zitten er bij)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!