Vraag over radio vervanging.

Hallo polo liefhebbers,

Sinds kort heb ik een volkswagen polo 1.6 16v SportLine (2007). Ik wil graag de standaard radio vervangen ( 6Q0035125G) naar een radio waar ik gebruik kan maken van bluetooth audio.
Nu heb ik"aardig" wat gezocht op google/youtube naar de mogelijkheden.
Alleen ik weet nog niet precies wat ik moet aanschaffen en moet doen.
Ik wil graag deze radio monteren: KENWOOD KMM-BT504DAB
Als ik het goed begrijp heb ik deze spullen nodig:
- een AIV antenne-adapter Din-ISO
- een 2 din frame weet niet als dit dan de juiste is: 2 iso kit had op een eerder forum hier gevonden dat universeel past maar het gat groter moest maken en een bakje erbij.

Ik denk dat er nog aansluitstekkers/verloopstekkers bij nodig heb maaar ik weet dus niet welke.

Hopelijk kunnen jullie me helpen met de juiste apparatuur e.d.!
Of misschien hebben jullie wel een beter idee qua radio etc.

Alvast bedankt voor het nadenken en helpen!
 
Volkswagen  Polo 9N3 2007  1.6 16V Sportline 

Heb je hier wat aan misschien?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
ik heb hier inderdaad naar gekeken bij mijn zoektocht. Ik heb geliever zelf geen producten van aliexpress. tevens heb ik liever een 1din radio van een bekende winkel.
 
Volkswagen  Polo 9N3 2007  1.6 16V Sportline 
Dit filmpje had je zeker gezien?
Die Aiv stekker doe je in de kenwood en daar sluit je de adapterstekker van de polo op aan. Een 2 din frame heb je niet nodig. Wel 1 din, maar die krijg je bij radio meestal.
Maar wat zit er nu onder je radio? Ook een cd speler ingang of een opbervakje?


 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Dit filmpje had je zeker gezien?
Die Aiv stekker doe je in de kenwood en daar sluit je de adapterstekker van de polo op aan. Een 2 din frame heb je niet nodig. Wel 1 din, maar die krijg je bij radio meestal.
Maar wat zit er nu onder je radio? Ook een cd speler ingang of een opbervakje?



Klopt inderdaad, deze heb ik bekeken!
daarom dacht ik ook dat het mogelijk was alleen wist/weet ik niet welke adapters ik precies nodig heb.

nu zit er orginele radio in: rcd200( heb foto toegevoegd )CD57D6D2-1078-44CF-9D1D-E92E19B63D65.jpeg
 
Volkswagen  Polo 9N3 2007  1.6 16V Sportline 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
waarom geen aliexpress.
deze radioos hebben de nieuwste snufjes.
navi ... carplay... voor een appel en een ei.
zou never voor een 1 din radio gaan.
zo achterhaalt

Ik heb er dan geen goed gevoel bij, afkomst/levering etc. Ben misschien daarin ouderwets.

ik vind een 1din radio prima staan en handig bakje eronder vind ik ook geen probleem.
Vandaar dat ik dan ook oriënteer op een 1 din, met daarin de vraag wat ik moet aanschaffen etc.
 
Volkswagen  Polo 9N3 2007  1.6 16V Sportline 
De polo in het filmpje had 1 din, jij 2 din standaard. Zou makkelijker zijn als je een 2 din radio neemt. Ziet er ook netter uit. Anders lopen rommelen met frames en weer dat gat opvullen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
De polo in het filmpje had 1 din, jij 2 din standaard. Zou makkelijker zijn als je een 2 din radio neemt. Ziet er ook netter uit. Anders lopen rommelen met frames en weer dat gat opvullen.

Ja inderdaad heb je ook gelijk in! Bedankt!

Moet ik dan deze hebben :
Radio aansluitkabel Most/ Quadlock met +15 canbus interface
p372402_552_376.jpg


of een:
ISO
rta-7004.114-0_iso-naar-audi-opel-seat-skoda-en-vw-adapter-met-fakra-din_hoofd.jpg

Of juist weer een andere? Vanuit gaan bij een bekend type zoals kenwood/pioneer e.d.

Echt super bedankt allemaal met meedenken/zoeken! Ik kom steeds verder gelukkig.
 
Volkswagen  Polo 9N3 2007  1.6 16V Sportline 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!