Voorstellen ( naamswijziging)

Antera

Tuningcenter Lowering
Sponsor
VCDS Support
1,141
460
118
Ik wil me eigen hier maar even voorstellen.

Ik ben Mark alias Antera op vele fora en hier TCL en daar misschien al wel bekend van. Ik ben 40 Jaar en eigenaar van Tuningcenter Lowering.

Ik verkoop alle hande stylingsartikelen voor de VAG auto's en die te vinden zijn op www.lowering.nl Deze ben ik nog steeds aan het aanvullen en voor ideeen sta ik helemaal open.

Ook doe ik dagelijks het coderen van de VAG auto's met VCDS en VCP. Ook eventueel retrofitten van bepaalde opties is mogelijk

Mocht je iets zoeken maar staat het er niet op stuur me dan even een mail info @ lowering.nl of Whatsapp me

Tuningcenter Lowering
+31615228709
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Had destijds mijn Vmaxx schroefset bij hem besteld. Door een fabricagefout maakten de dempers na een half jaartje een vreemd geluid. Contact opgenomen met Mark, en een paar dagen later lagen er 2 nieuwe dempers voor m'n deur :).
 
Misschien wel ontdekt dat TCL niet meer bestaat op dit mooie forum. Ik heb me naam aan gepast naar de naam zoals ik die al vele jaren op vele fora draag en dat is Antera.

Dus mocht je me zoeken word het zoeken naar Antera en niet meer naar TCL :)
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Rosinfield
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!