Polo 6c1 R-line.
Polo 6c1 R-line.

Voorstellen!

Hallo mensen, Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een polo 6c met r-line interieur en niet te vergeten exterieur! Hoop dat het een beetje een leuke groep is hier en dat we het gezellig kunnen hebben!
Merk
volkswagen
Model
polo
Uitvoering
r-line
Kleur
pure white
Bouwjaar
2015
Hallo mensen,

Ik ben harm en kom uit Drenthe!
Heb gistermiddag een zo goed als nieuwe polo 6c1 R-line gekocht en ben ik ontzettend blij mee. Kan hem zaterdag ophalen ✌ heb hiervoor een audi a1 s-line gereden die heb ik helaas in de poeder gereden haha.
 

Bijlagen

  • 20160227_105146.jpg
    20160227_105146.jpg
    5.3 MB · Weergaven: 160
  • 20160227_105017.jpg
    20160227_105017.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 135
  • Leuk
Waarderingen: heugt en HJV
Dominique, deze auto is vanaf een Duitse dealer gekomen en is geïmporteerd naar een Nederlandse dealer waar ik hem dus van gekocht heb! Als ik me niet vergis is dese combinatie niet te bestellen in Nederland en is dit best uniek!

HJV, bedankt haha! Ga er ook niets aan doen zoals de plannen nu zijn.. alles zit er op en eraan met het bijzonder de led van de buitenkant
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!