Zikuno

Bekend lid
Spritmonitor.de
338
167
63
Hey,

Ik ben sinds oktober 2018 een trotse eigenaar van een Volkswagen Polo 6R uit 2012.
Nu zag ik dat er hier een mooie community gebouwd is voor Polo's en besloot ik mij daarom aan te melden.

Ik ben Davey, 20 jaar oud en kom uit de buurt van Utrecht.
Naast mijn HBO opleiding accountancy die ik momenteel volg, werk ik 3 dagen in de week.
Voor mijn werk was ik op zoek naar een auto en van jongs af aan wilde ik al een Polo hebben.


Dit zijn de specificaties van mijn auto:

Type: Volkswagen Polo 6R 1.2 44KW
Kleur: Grijs
Bouwjaar: 2012
Kilometerstand: Ongeveer 78.000
Brandstof: Benzine

Toekomstplannen:

- Eibach Pro Kit
- Andere grill
- Pioneer TS-WX70DA subwoover
- 16 Inch zomerbanden met zwarte velgen (nu 14 Inch winterbanden met wieldoppen)

Als er nog vragen/tips zijn, stuur mij dan een berichtje.

Groeten,

Davey

 

Bijlagen

  • Foto 1_2MP.png
    Foto 1_2MP.png
    1.1 MB · Weergaven: 80
  • Foto 2_2MP.png
    Foto 2_2MP.png
    1.3 MB · Weergaven: 78
  • Foto 3_2MP.png
    Foto 3_2MP.png
    1 MB · Weergaven: 74
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Ben benieuwd naar de aanpassingen. :)

Binnen een korte tijd staan er spacers en getrokken banden op de planning om hem een nog net iets sportievere look te geven.
Eibach verlagingsset zit ik erg over te twijfelen, ik ben iemand die zijn bumper over stoepen heen zet, gaat nu nog maar net.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!