Voorstellen Polo R-line

Beste mede-eigenaren,

Mijn naam is Martijn, ik ben 24 jaar oud. Ik woon in het altijd mooie Nijmegen en ben sinds kort trotse eigenaar van een polo.
Voorheen heb ik gereden in een auto van de zaak (Peugeot 208). Na daar enige problemen mee te hebben gehad al voor de eerste keer kennis mogen maken met de Volkswagen Polo 6C. Een wereld van verschil tussen de 2 wagens.
Toevallig kwam er een mooie kans op mijn pad en werd overgenomen door de klant waar ik gedetacheerd zat.
Enige nadeel, het aanschaffen van eigen vervoer. Ik dacht laten we het gelijk goed doen en in een keer de auto kopen waar je langere tijd mee vooruit kan. Daarvoor hebben we de dealer bezocht en onderstaande wagen samengesteld. Helaas moet ik nu na 4 maanden al toegeven dat het polo virus al goed aanwezig is...

Genoeg over mij!

Volkswagen Polo 6C 90PK 160NM --> 115PK 200NM O.CT tuning

Opties:
R-Line Interieur- en exterieurpakket
Executive Plus Pakket
Spraakbediening van media (Voice
USB-aansluiting voor iPhone (Carplay) incl Aux-in aansluiting
Diefstalalarm
Adaptieve Onderstelregeling (Sport Select)
Achteruitrijcamera
Parkeersensoren
Buitenspiegels Inklap-, verstel- en verwarmbaar
Licht- en zichtpakket
Winterpakket
Koplampverlichting LED
Model- en moteraanduiding laten vervallen

Aanpassingen:
LED interieur verlichting
Audio laten inbouwen

VCDS changes:
Needle Sweep
Auto CH
akoestisch signaal bij vergrendelen en ontgrendelen (en instelbaar in menu)
Offroad menu aangezet

To do:
Mist lampen vervangen voor LED

Eigenlijk nog niet zo specifiek foto's van de auto genomen. Hierbij wat er al is:
Bekijk media item 2267Bekijk media item 2266Bekijk media item 2265
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.2 TSI 90PK - 160NM --> 147PK - 240NM - JDEngineering 
  • Leuk
Waarderingen: humble88 en Johan
Kleine VCDS update:
Dagrijverlichting in/uitschakelbaar maken in menu.
Dagrijverlichting automatisch uit als de handrem actief is.
Hoeveel liter tot volle tank
Lap timer aangezet

Tranenwissen geprobeerd helaas zonder succes.
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.2 TSI 90PK - 160NM --> 147PK - 240NM - JDEngineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!