Voorstellen Polo GTI 2016

Hallo allemaal , ik ben Daniel uit Noord-Brabant .
Mijn VW Polo Gti heb ik ongeveer 2 maanden in bezit en vond dat het tijd werd om me hier eens voor te stellen na heel veel leeswerk hier op het forum.
Hieronder wat foto's
Denk er niet echt over na om veel te veranderen alleen zal hij misschien worden gechipt .










IMG_2685.png
IMG_2688.png IMG_2687.png
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI JD Engineering 263PK 
Ik heb hem op maat laten tunen bij JD. 250pk en 330nm (dsg) en dat loopt als een zonnetje ;)

Klinkt echt super heb je daarbij ook de DSG-bak aan laten passen of alleen de chiptuning ?
Denk dat ik deze week nog een afspraak ga maken namelijk want vind hem vooral in D nogal"tam" zeg maar , zit zeker meer in deze auto.
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI JD Engineering 263PK 
  • Leuk
Waarderingen: Mr. Blue
Dit is precies hoe ik hem zelf ook zou samenstellen. Mooi zwart, 5 deurs, std velgen en panoramisch dak.
Ik ben nog even bezig maar hoop precies zo'n zelfde met een maand of 2 ook voor de deur te hebben staan.

Erg mooie wagen.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Daniel1983
JD gebeld en kan donderdag al terecht voor Chiptuning + Dsg bak aan laten passen , en laat hem voor en na de tuning even uit op de rollenbank om de toegenomen Pk's en Nm's te meten .
Heb wel lang getwijfeld om hem te laten chippen ivm de fabrieksgarantie maar goed , overal is een mouw aan te passen lijkt me ;)
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI JD Engineering 263PK 
  • Leuk
Waarderingen: Mr. Blue
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!