Sponsor cardetailer Mypolo

Status
Niet open voor verdere reacties.

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
Hi MyPolo toppers,

Ik ben Andrew, ik ben een car detailer. Van kleins af aan heb ik altijd affiniteit gehad met auto’s, met name in het wassen & poetsen.

Zoals velen ben ik begonnen als een kleine jongeman die altijd bewonderend keek naar zijn vader die druk bezig was de auto te wassen. Wat begon als het wassen van de velgen van zijn auto is doorgegroeid naar het volledig wassen van zijn auto!

Nu dan eindelijk vele jaren later, heb ik mij steeds verder kunnen ontwikkelen in alle technieken en daarom wil ik mijn passie en hobby delen met de rest van Nederland.

Wat houd dit in voor MyPolo leden? Nou! Jullie kunnen profiteren van een prachtige forum korting!

Wat kan ik jullie aanbieden?

Pakket Car Detail :

Ziet jou auto er ook smoezelig uit, zelfs na een grondige wasbeurt? En wil je jou auto auto weer in nieuwstaat hebben? Met deze behandeling ziet de auto er weer uit alsof hij net uit de fabriek komt rollen!

Correctie van swirls: 80-100%. Correctie van krasjes: 60-80%. Correctie van glans: 95-100%

De behandeling :

- Auto wassen met het 2-emmersysteem met pH-neutrale shampoo
- Velgen reinigen met een PH-neutrale velgenreiniger
- Deursponningen reinigen
- Drogen met zachte droogdoek
- Dieptereiniging van de lak (kleien)
- Lichte polijstbehandeling. ( OPTIE : extra correctie )
- Lak voorbereiden voor een wax
- Aanbrengen van een carnauba wax
- Banden zwart maken
- Interieur opfrissen (stofzuigen, dashboard afnemen)
- Ramen aan de binnen- en buitenzijde reinigen


Adviesprijs detail Volkswagen Polo : € 300 incl. BTW
Non-premium leden : € 290 incl. BTW ( € 10 korting )
Premium leden : € 275 incl. BTW ( € 25 korting )


Uiteraard is er nog veel meer mogelijk in overleg!

Meer info?

Stuur maar een pm :)

Uiteraard kunnen jullie ook contact opnemen via de website : www.drewsmotion.nl of via de email : info@drewsmotion.nl

En like dan gelijk de facebook pagina, er komen binnenkort een aantal interessante en leuke win acties op :)

https://nl-nl.facebook.com/Drewsmotion/


Groeten,

Andrew
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Gefeliciteerd met de start van je onderneming en heel veel succes gewenst!
Heb net eens een kijkje op je website genomen en zie mooie resultaten. Maar misschien een beetje muggenziften.... waar ben je gevestigd?

Super dankjewel :) !! niet eens muggenziften , lijkt me logisch dat je wilt weten waar het gevestigd zit :) :) maar zoals @iichel zegt in Swifterbant. In overleg kan er eventueel uitgeweken worden naar andere locaties.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ben een maandje geleden bij deze enthousiaste vakman geweest voor een full car-detail en het overtrof m'n verwachtingen by far! Hele auto zat onder swirls en oppervlakkige krassen van de vorige eigenaar.

Samen een inschatting gemaakt van de wat meer beschadigde delen en daar een 2-staps polijst toegepast. Resultaat is geweldig, diepe glans en een heerlijk gladde laklaag. Heb er nog dagelijks plezier van en als je hem na een tijdje weer wast zie je gelijk dat hij in goede handen is geweest bij Drewsmotion!

Al met al echt een aanrader voor een schappelijke prijs!

P.S. Voor het resultaat, zie zijn website. Het is de Polo met het GTI kontje ;)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!