voorstellen Mikeyhuijs

Hallo,

Ik ben Mike en kom uit Noord Holland en heb net een Polo 1.2 tdi uit 2012 gekocht en wordt do 16-11 geleverd. Hier wat foto's 151000 km op de klok
 

Bijlagen

  • polo.JPG
    polo.JPG
    121 KB · Weergaven: 74
  • polo2.JPG
    polo2.JPG
    136.8 KB · Weergaven: 82
  • polo3.JPG
    polo3.JPG
    121.3 KB · Weergaven: 80
  • polo4.JPG
    polo4.JPG
    116.2 KB · Weergaven: 77
  • polo5.JPG
    polo5.JPG
    104.7 KB · Weergaven: 76
  • polo6.JPG
    polo6.JPG
    68.6 KB · Weergaven: 74
  • polo7.JPG
    polo7.JPG
    93 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow, HoMi en Johan
Hoi, welkom op het forum. Je Polo BlueMotion is nog helemaal standaard zie ik? Het zal mij benieuwen hoe lang dat nog zo zal blijven. :mrgreen: Mocht je met jezelf hebben afgesproken om niets te veranderen aan de Polo dan zou ik niet te vaak op het forum rondneuzen, anders ga je vroeg of laat toch voor de bijl. Er gaat namelijk een vrij agressief virus rond waar vrijwel niemand tegen bestand is. Bijna iedereen hier is slachtoffer geworden van het mod virus.....dus, sterkte.

Mocht je vragen hebben dan kun je ze altijd stellen hè. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!