Voorstellen, mijn babyblauwe volle 6R - Lifaya

Even een update. Mistlampen zijn gefixed en hopelijk de airbag storing ook. Was geen goedkoop dingetje (stuur ring ofzo?) en geen garantie dat dit het zou kunnen oplossen maar hij heeft nu 150 km later geen storing nog gegeven dus dat is positief. Navigatie doet het nu ook dankzij een gps blokje alleen radio nog niet dus er zou nog een extra kabel naar de radio moeten gaan. Kijk morgen wel of ik evt dat kan laten doen. Telefoon koppelen met het mediascherm lukt niet, ligt waarschijnlijk aan de Bluetooth apparaat dus misschien moet ik maar een andere zoeken? Wil wel vanaf mijn stuur en scherm gewoon kunnen bellen, wel zo veilig.... Bluetooth audio doet het verder wel. Verder ook nieuw dashboard kastje laten plaatsen omdat de originele krom zat. De koppeling zal ik wss binnenkort moeten vervangen, hij trekt pas heel hoog op. Heb ook een set 17” velgen op het oog van vw origineel. Dus wie weet dat die er ook binnenkort onder komen, zal ik uiteraard ook een foto plaatsen hihi. Al met al heerlijke auto en ben er echt blij mee. Heb soms ook bijna het idee dat die gechipt is want hij loopt echt niet veel achter qua vermogen lijkt soms vergeleken met mijn Honda die 103 pk had.
Sommige tuners hebben hun egr en hun tuning naar 100pk in een programma zitten
Mijn vorige 1.2 tdi was de koppelingspunt ook best hoog, ik weet niet of andere dit ook hadden?
Had ik ook ...uit voorzorg toen vervangen.. maar hij was ook heel zwaar.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Bij deze een update.

Ga met een weekje ongeveer de polo bij een dealer een onderhoudsbeurtje geven, de koelvloeistof, olie en filters vervangen. Koelvloeistof omdat die mafkezen de roze en blauwe wss hebben gemixed dus echt goed zal dit ook niet zijn. Verder is de storing in de airbag module niet meer terug gekomen sinds de stuurairbag vervangen is, nou doet alleen mijn stuurbediening het niet meer sinds de vervanging dus dit moet sowieso gemaakt worden. Hij is nu 500 km storing vrij, dit is al veel langer dan de vorige keren (telkens rond de 150 km) dus denk dat ik nog 1 week wacht en dan weer terug ga naar de garage om te bevestigen dat het probleem is verholpen. Verder rijd hij heerlijk! Net even wat foto's gemaakt van de Polo. Voor de leukigheid, het is een Executive Plus met winter pakket.
IMG_3907.jpg IMG_3910.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo en kawazxr
Ik wil er nieuwe velgen onder zetten. 16” of 17”. Lekker sportief modelletje (vergelijkbaar met Rotor ) of R line velgen. Maar deze zijn voor nu ook geen ramp haha.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ik denk dat je stuurrbediening probleem komt omdat je de verkeerde airbag erin hebt nu.. zijn er 2, de simpele en de versie die ondersteuning bied voor stuurbediening

Offfff het is de kabelboom van de airbag
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
We gaan nu kijken of idd andere bekabeling met eigen airbag kan werken. Tot zover (1000 km na plaatsing andere airbagmodule) geen storing dus hopelijk zit het in de bekabeling.

Heb naafkapjes voor de velgen van vw binnen en ga mijn remklauwen blauw laten spuiten dus toch nog wat leuks aan mijn auto deze week
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ja geeft net wat meer uitstraling vind ik. Ben er erg tevreden mee. Alleen nog velgen en hij is af haha. Twijfel nog over de maat gezien ik wel veel met hobbels te maken heb in den haag. Dus denk dat het uiterlijk 17” word. Anders als ik wat leuks vind in 16”.

Vandaag nog even bij garage geweest of de kabels al binnen zijn voor mijn stuurairbag maar nog niet helaas. Dus eff afwachten. Wil wel weer mijn stuurbediening kunnen gebruiken want mijn telefoon opnemen is nu niet mogelijk zonder telefoon bij me te houden en wil juist niet mijn telefoon in de auto aanraken ...
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ik ga hem niet verlagen, denk dat dit ook wel iets prettiger rijd? Ik heb teveel drempels hier, is geen doen.

Ik heb 17” velgen gevonden die helemaal mijn smaak zijn. Deze maat zou moeten passen? Hoop dat er nog over de prijs te praten valt

781C31E4-6483-4C47-A209-95358DFE53B4.png 6A1F0555-1E97-4583-96A9-13C25744D4F8.png
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ik ga hem niet verlagen, denk dat dit ook wel iets prettiger rijd? Ik heb teveel drempels hier, is geen doen.

Ik heb 17” velgen gevonden die helemaal mijn smaak zijn. Deze maat zou moeten passen? Hoop dat er nog over de prijs te praten valt

781C31E4-6483-4C47-A209-95358DFE53B4.png 6A1F0555-1E97-4583-96A9-13C25744D4F8.png
Gezien de staat van de velgen zou ik inderdaad geld los peuteren.
Ik weet niet wat ze op moment kosten en wat het profiel is.


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ze staan voor 220 te koop incl banden die ok zijn, weet niet hoeveel profiel, is een pool dus communicatie gaat niet helemaal soepel. Ik hoop ze voor 200 mee te kunnen nemen, moet er 100 km heen en weer terug voor rijden, toevallig om de hoek waar ik mijn polo heb gekocht haha
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!