xeoMe Polo AW R-Line White Silver Metallic
xeoMe Polo AW R-Line White Silver Metallic

Showroom xeoMe's Polo AW Highline R-Line

Polo AW Highline
Merk
Volkswagen
Model
Polo AW
Uitvoering
Highline DSG
Kleur
White silver metallic
Bouwjaar
2019
Hoi allemaal,

Morgen tekenen voor de nieuwe Polo Highline 1.0 115pk DSG met R-line pakket en bom vol opties!

Even wat over mijzelf.

Naam: Jamie Immers
Leeftijd: 27
Hobby's: motorrijden, auto's, gamen, fitness & festivals.
Vorige auto's: Renault clio 2001, BMW E46 320i, Fiat Grande Punto, Renault Clio 2016, Volkswagen Polo 6C 2016, Peugeot 308 2016, Ford Fiesta 2017 en een Skoda Octavia 2017.

Ik heb de Volkswagen Polo Highline gekozen omdat ik meer voor mijn geld kreeg dan een golf. (golf had wel de voorkeur though)

Hier de opties die ik heb gekozen:

jezjx4o.png


Zo zal mijn polo er ongeveer uit komen te zien.

nghBgwl.jpg

NgmMd1Y.png
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en Johan
Welkom! Mooie wagen heb je vol met super opties.

Ook een dik beats systeem, mijn vrouw heeft ongeveer dezelfde auto als jou en wat een bak is dat ;)

P.s voor 27 jaar heb je al aardig wat auto's gereden. Om het jaar wat nieuws? Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: xeoMe
Welkom! Mooie wagen heb je vol met super opties.

Ook een dik beats systeem, mijn vrouw heeft ongeveer dezelfde auto als jou en wat een bak is dat ;)

P.s voor 27 jaar heb je al aardig wat auto's gereden. Om het jaar wat nieuws? Stick Out Tongue

Thanks! Haha nouja je bent snel gewend aan de auto en dan sta ik weer open voor een nieuwe uitdaging!

Welkom,
Zeer mooie uit voering!
Heb je gekozen voor een dsg of hand bak?

Natuurlijk de DSG dat is wel een must have natuurlijk, gelijk even het topic aangepast.

Welkom en veel leesplezier, goede keuze zeg dat wordt echt een dikke AW :cool:.

Thanks foto's zullen nog even duren maar kan nu al niet wachten!
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
Mooie wagen zeg. Ben benieuwd naar de echte foto's. Valt de levertijd mee? Of..


Mij ook want mijn 3e handsje kostte minder :rolleyes:

Ik heb nog geen idee qua levertijd heb uiteindelijk vandaag de handtekening gezet en morgen ga ik 3 weken naar Maleisië daarna ga ik wel even de status opvragen natuurlijk!
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
Welkom! Je nickname en avatar combinatie komt mij vaag bekend voor. CS speler, ooit op gamelux gezeten?Stick Out Tongue

Haha klopt kleine wereld ;)

Welkom en mooie AW heb je uitgekozen. Op de velgen na identiek als de mijne, je gaat genieten ;)

Thanks! ja ik had jouw polo gezien en daarbij kwam de doorslag voor deze kleur.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!