Voorstellen Fieks polo 6R

Hi Allemaal,


Fiek 23 jaar uit Rotterdam en pas eigenaar van de polo 6R BM.

Zie onder de foto van de polo.
Polo wel zonder de 17inch zwarte velgen die zijn omgeruild voor de standaard polo velgen 15inch.

Op de planning staat :

  • Nieuwe polo Portago 16 inch met Continental banden ( deze worden vandaag gemonteerd )
  • RNS 315
  • Polo R-Line grill
  • Polo R-Line rooster
  • Polo R stuur zonder MF ( nog aan nadenken over deze aanpassing )
  • Lichtsensor aftermarket ( al geplaatst)
  • EGR klep uitschakelen + chippen op maat
  • Vast nog een paar kleinere dingen binnen & buiten
Ik zal eens een update bijvoegen als de wijzigingen zijn aangebracht.:)

Polo.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Persoonlijk zou ik voor 17” inch gaan als ik jou was want de Polo staat standaard vrij hoog afgeveerd;)
Ik heb een tijdje met 16” Oem Rivazza BoaVista velgen gereden maar stoorde me toch aan het feit dat de velgen optisch de wielkasten niet mooi opvulden,dat word al een stuk beter met strakke 17”:smiley:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Persoonlijk zou ik voor 17” inch gaan als ik jou was want de Polo staat standaard vrij hoog afgeveerd;)
Ik heb een tijdje met 16” Oem Rivazza BoaVista velgen gereden maar stoorde me toch aan het feit dat de velgen optisch de wielkasten niet mooi opvulden,dat word al een stuk beter met strakke 17”:smiley:

Ja klopt dat wel. Maar vandaag me portago velgen binnen. Dus zal die morgen monteren ben benieuwd. :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Welkom met je Polo, nogal wat plannen lees ik. En mijn inzien een juiste keus om 15 inch te nemen, tenslotte wil je nog wel zoiets als comfort hebben, en geen stugge stuiterbal.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Hi Allemaal,


Fiek 23 jaar uit Rotterdam en pas eigenaar van de polo 6R BM.

Zie onder de foto van de polo.
Polo wel zonder de 17inch zwarte velgen die zijn omgeruild voor de standaard polo velgen 15inch.

Op de planning staat :

  • Nieuwe polo Portago 16 inch met Continental banden ( deze worden vandaag gemonteerd )
  • RNS 315
  • Polo R-Line grill
  • Polo R-Line rooster
  • Polo R stuur zonder MF ( nog aan nadenken over deze aanpassing )
  • Lichtsensor aftermarket ( al geplaatst)
  • EGR klep uitschakelen + chippen op maat
  • Vast nog een paar kleinere dingen binnen & buiten
Ik zal eens een update bijvoegen als de wijzigingen zijn aangebracht.:)

Polo.jpg


UPDATE

Vandaag is de auto gechipt naar 105 PK 210 NM icm uitschakelen EGR bij EQ Performance

Tevreden merk het verschil zeker wel. Auto trekt veel lekkerder door gas indrukken geeft ook een lekkerder gevoel dan hiervoor. Voor zover te vreden :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Update op me eigen topic

Aanpassingen tot nu:
upload_2018-10-26_0-28-40.jpeg

Nog te doen zijn de vcds veranderingen ( mocht er iemand in R’dam zijn die software+kabel in bezit heeft graag)
R gril en achter bumper
Navigatie nog een grote twijfel ivm vele inbraken.

De auto switch werk super doet ze ding altijd comeing home/leaving werkt allemaal perfect je kan het zelf ook veel instellen.

Nieuwe Chrome raam knoppen werken ook super, alleen nog de chrome spiegel knop vinden.

Rem klauwen en trommels volledig zwart gespoten ziet er veel beter uit.

Het chippen van de auto is echt wel een ding. Het levert je echt een andere auto en was het zeker waard verder goed te vrede over.

Nog de andere aanpassingen en ik ben er tevreden mee:)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!