Voorstellen: Arek (abdu) VW Polo 6C 1.2 TSI BMT

Hallo,
ik ben Arek en ik woon in Rotterdam. Ik ben 29 jaar en ik woon al 8 jaar in nederland.
Ik heb al een paar auto's gehad o.a.
- Daihatsu charade 1.0 D uit 1986 (mn eerste auto ;)
- Mercedes-benz W123 uit 1982
- BMW e36 318TDS uit 1995
- BMW e36 318is uit 1993
Ik ben al klaar mee met sleutelen, dus ik heb besloten om nieuwe auto te kopen ;)
Zo ben ik eigenaar van Polo geworden. Eerst was ik van plan om goede 2de hands in nederland te kopen, maar uiteindelijk heb ik nieuwe in Polen gekocht. Ik ga hem begin 2017 invoeren.
Mijn Polo is 1.2 TSI met 90pk en handgeschakelde versnellingsbak in versie "comfortline"
Ik heb in mn polo de volgende opties:
- armsteun
- cruise control
- multifunctioneel stuur
- trekhaak
- parkeersensoren voor en achter
Dus niet te veel maar ik ben nog van plan om paar extra dingen doen bijv.
- ramen blinderen
- alu velgen
- radio met navigatie
- full LED verlichting
- zelfdimmende binnenspiegel
Ik denk nog om hem laten chippen, maar dat pas als garantie voorbij is.
Groetjes ArekDSC_0155.jpg
DSC_0157.jpg
DSC_0170.jpg
DSC_0141.JPG
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan en heugt
Op het moment is gunstig wisselkoers EUR-PLN dus je bent toch wat goedkoper uit. Je hebt gelijk @Durban, het kriebelt nu al bij mij om een paar veranderingen aan te gaan brengen :sweatsmile: (zoals full LED koplampen,zelfdimmende binnenspiegel, regen/licht sensoren, gasveer motorkap enz.), maar het moet niet te gek worden net als bij mij vorige bmw :joycat:
IMG_0376.JPG
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!