Amorphius' Polo 6r 1.2 TDI BM
Amorphius' Polo 6r 1.2 TDI BM

Voorstellen Amorphius's Polo 6R 1.2TDI Bluemotion Comfortline

Amorphius' Polo'tje
Merk
Volkswagen
Model
Polo 6r
Uitvoering
1.2 TDI Bluemotion Comfortline
Kleur
Candy White
Bouwjaar
2012
Hallo, mijn naam is Winston, woonachtig in Zuid-Holland en sinds kort rijdt ik rond in een Candy White Polo 6R 1.2TDI Bluemotion Comfort line uit 2012. Het is natuurlijk geen nieuwe auto dus heb ik ondertussen wel enkele kwaaltjes gevonden. De kachel/Airco deed het alleen in standje 4 en de huidige carkit is door Meneer de Haas, voornaam Beun, geinstalleerd waardoor de spanning naar de radio niet correct is en het display regelmatig wegvalt. Ondertussen heb ik. met behulp van enkele berichten hier op het forum de kachelweerstand vervangen en werkt de kachel/airco weer naar behoren. Mijn eigen carkit inbouwen zal nog even moeten wachten tot ik een dagje vrij heb om dit rustig even uit te zoeken en correct aan te sluiten. Voor de rest echt een top karretje waarmee ik ongetwijfeld nog vele leuke kilometers achter mij zal laten.
Foto's volgen ;)

Groetjes,
Winston
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Erik1980
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!