Voorstel rondje van Ron de Gelder.

Begrepen dat voorstellen hoort dus...…….
Ron de Gelder is mijn naam en woon in Vlaardingen.
Ondanks mijn hoge leeftijd ben ik nog steeds werkzaam en heb daarbij een betrouwbare auto nodig. Gezien de zeer goede ervaring met een VW UP! was de keus niet moeilijk: in ieder geval een VW !

Op 3 mei j.l. hebben mijn vrouw en ik onze 5 jaar, zeer complete, VW UP! ingeruild voor een VW Polo.

Het is een Polo Highline geworden in White Silver Metalic, met 95pk, DSG, Panoramadak, 17 inch Pamplona dark velgen, Executive pakket, Getint glas achter, Spiegel pakket, Park assist, Active info Display, Lende steun, Side assist, reserve wiel.

Kregen vandaag bericht dat de leverantie week ca: 50 verschoven gaat worden naar begin 2019, dus nog even volhouden na een belachelijke lange levertijd.
 
VW POLO AW  Polo AW  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!