Voorbumper r line versus gti

Ik heb zelf het gevoel dat de r line bumper van 6r versus de gti voorbumper verschillend zijn en de r line net iets dikker staat.. wat is jullie mening?
 
Vw  Polo 6R GTi DSG  1.4 gti 
Zou de gti standaaed houden en dan Gti 6c Led lampen erin zetten. Die rode lijn loopt dan door. Dat ziet er ook wat agressiever uit. Misschien paar cm lager met een goede schroefset nog. Verder is hij zo dik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
In het rood dan weer iets minder subtiel Stick Out TongueCF301060-E379-4DB7-A258-957A26825F70.jpeg

edit: zie nu pas dat het geen r-line bumper is. Inderdaad erg subtiel in het zwart dus haha
Jouw edit is precies de reden waarom ik haat-liefde heb voor mijn zwarte wrc bumper. Aan de ene kant valt het niet snel op en weten de echte kenners wat het is. Daarnaast is het ook wel weer jammer dat het niet opvalt van de niet kenners, die weten het dus niet. Maarja de medaille heeft altijd twee kanten.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Red-Line
Jouw edit is precies de reden waarom ik haat-liefde heb voor mijn zwarte wrc bumper. Aan de ene kant valt het niet snel op en weten de echte kenners wat het is. Daarnaast is het ook wel weer jammer dat het niet opvalt van de niet kenners, die weten het dus niet. Maarja de medaille heeft altijd twee kanten.

Same story hier.. ik had dit ook met mijn Cup Edition bumpers op de 9N(3). In het zilver/grijs/rood staan die bumper(lijnen) zoveel mooier dan bij zwart :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!