Voorbumper leds enablen bij Led-pakket

Goedemiddag,

Mijn voorloop auto is een Polo AW en heeft halogeen-koplampen en ledjes in de voorbumper die aangaan bij starten.

Nu rijd ik inmiddels een maand met mijn nieuwe wagen zonder halogeen, wel Led-koplampen. Nu mis ik de bumperledjes aan gaan die ik bij de halogeen had.

Nu vraag ik mij af of deze ledje aan kunnen worden gezet of zitten ze er nu voor spek en bonen. Want ik zie ze wel geinstalleerd, maar ze gaan niet aan. Met mist-instellingen wezen kloten... ik krijg ze niet aan.

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden voordat ik naar VW ga.
 
Volkswagen  Polo AW 1.5 TSI 110 Highline Business R  1.5 TSI Dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Volgens mij zijn ze niet aangesloten, ooit eens in een eerdere post langs zien komen... Het zijn volgens mij wel echte lampjes, maar dus zoals je zegt voor spek en bonen aanwezig...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Er zit gewoon een stekkeraansluiting op, en er zitten lampjes in, volgens mij kun je de stekker van je mistlampen er 1:1 op aansluiten. Eventueel met VCDS hercoderen zodat ze gewoon meebranden met DRL en in een gedimde stand gaan bij dimlicht. Dat gaat dan uiteraard ten koste van je mistlampen.
Als er echt lampjes in zitten dan wordt ik geïrriteerd. Haat het als fabrikanten dat doen. Dan ga ik ze zo snel mogelijk aansluiten/doorverbinden
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Als er echt lampjes in zitten dan wordt ik geïrriteerd. Haat het als fabrikanten dat doen. Dan ga ik ze zo snel mogelijk aansluiten/doorverbinden
Lekker doorverbinden ja vind je canbus wel leuk hoor! niet zeuren als er storingen in zitten daarna.
Hoe makkelijk is het om 1 mistlamp te ontwikkelen, en aan de hand van led koplampen of niet het gene aan te sluiten wat nodig is...

in je led koplampen zit je dagrijverlichting, in je halogeen koplampen is de led naast je mistlamp je dagrijverlichting...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Lekker doorverbinden ja vind je canbus wel leuk hoor! niet zeuren als er storingen in zitten daarna.
Hoe makkelijk is het om 1 mistlamp te ontwikkelen, en aan de hand van led koplampen of niet het gene aan te sluiten wat nodig is...

in je led koplampen zit je dagrijverlichting, in je halogeen koplampen is de led naast je mistlamp je dagrijverlichting...
Gewoon relay tussen. En wanneer dimlicht aangaat dat het uitgaat. Heb vaker met lampen/canbus geknutseld.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Nou blijkt toch echt neppe lampen. Stekker zit er. Maar zonder pinnen.
 

Bijlagen

  • 20200301_163025.jpg
    20200301_163025.jpg
    1,003.7 KB · Weergaven: 102
  • 20200301_163033.jpg
    20200301_163033.jpg
    1 MB · Weergaven: 100
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Dat is balen, dan zal toch de hele unit vervangen moeten worden voor één uit een Polo zonder LED koplampen. Mij was iets anders verteld. Sorry voor de verkeerde toelichting @CrazyTurk :oops:
Ja dat is inderdaad een optie. Maar heel vreemd ook. De vorm van het stekkertje zit er ook gewoon.:tearsofjoy: Hoe zag die van jouw eruit? Ik heb wel een 2020 bouwjaar.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 

Bijlagen

  • 2020-03-03 13_29_41-[Used]S [5736] VW AW system polo Genuine Left Fog Lamp light   2G0941661 -...png
    2020-03-03 13_29_41-[Used]S [5736] VW AW system polo Genuine Left Fog Lamp light   2G0941661 -...png
    588.8 KB · Weergaven: 44
  • 2020-03-03 13_29_51-[Used]S [5736] VW AW system polo Genuine Left Fog Lamp light   2G0941661 -...png
    2020-03-03 13_29_51-[Used]S [5736] VW AW system polo Genuine Left Fog Lamp light   2G0941661 -...png
    612 KB · Weergaven: 44
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Is er voor de Polo AW ergens een tabel zodat ik weet welke type lamp ergens in moet? Voor het geval ik deze wil vervangen.
Dus mist-, achteruitrij- of knipperlicht bijvoorbeeld.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!