Volkswagen Polo Bluetooth adapter

Ik ben van plan om een Volkswagen Polo aan te schaffen (bouwjaar tussen 2011-2013), ik zie echter bij veel Polo's een soort telefoonhouder op het dashboard zitten waar geen telefoon in lijkt te passen.

14439686_14.jpg

Ik heb het een en ander uitgezocht en gezien dat je daar diverse Bluetooth adapters in kan klikken, eentje met 2 knopjes en eentje met een beeldscherm erop. Ook heb ik houders gevonden die erin passen voor allerlei oudere telefoons (iPhone 5s en toestellen uit die generatie).

Mijn vraag is, bestaan er ook adapters die je hier in kunt klikken voor modernere telefoons (universeel misschien)? Ik zou het jammer vinden om met een nutteloos ding opgescheept te hebben die niet makkelijk kan worden verwijderd. Ik heb een Galaxy S10+ dus ik hoop dat er een houder bestaat die daarin past, zo iets dus:

105006-L-LO.jpg

Ik heb me rot gezocht maar ik kan totaal niets vinden waar ik iets mee kan, wellicht weten jullie meer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
ik heb die touch adapter ook maar die werkte in combinatie met een rns bij mij echt super slecht. ligt bij mij dus stof te happen. (plaats die ooit wel terug als ik de auto verkoop) Heb zelf nu een rcd 330 met carplay en ingebouwde bleutooth werkt met ios 13 top (boven is oude foto)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
€ 15,50 49% Off | AtoCoto AMI MDI MMI Interface Bluetooth Module AUX Ontvanger Kabel Adapter voor Audi VW Radio Stereo Auto Draadloze A2DP Audio input

En dan gewoon zo’n VW magneet ding voor op je airco.

is die ook geschikt voor rns 310 of alleen rns 315?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
ik heb die touch adapter ook maar die werkte in combinatie met een rns bij mij echt super slecht. ligt bij mij dus stof te happen. (plaats die ooit wel terug als ik de auto verkoop) Heb zelf nu een rcd 330 met carplay en ingebouwde bleutooth werkt met ios 13 top (boven is oude foto)


Bij mij doet ie het helemaal niet en gaat ook nooit werken volgens VW, heb
m ook niet nodig heb een 315 met BT...........;)
Vind dat blokje gewoon lelijk...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Willykr
https://www.broditcenter.nl/alternatieven/bury/bury-s8-s9-powermount-adapter
+
https://www.broditcenter.nl/alternatieven/bury/bury-cradle-passief

= Een passieve houder voor smartphones tot 77mm breed.

Kost je 40 euro totaal geloof ik.

Overigens ook met Qi(draadloos opladen) te krijgen, maar dan wordt het gelijk een pakkie duurder.


Bedankt voor de tip, ik kan op de plaatjes alleen niet goed zien hoe de montage eruit ziet maar volgens mij is dat heel anders dan wat ik in de auto heb zitten?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Wat jij in de auto hebt zitten in een Bury S8/S9 adapter. Dit een converter van het oude systeem naar het nieuwe bury systeem

Ik ben ook van plan dit te bestellen binnenkort, ik zal je laten weten of het past!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!