Volkswagen Polo 9N 6Q0959433E module centrale deurvergrendeling PLug&Play

Iemand ervaring met een 6Q0959433E module voor de centrale deurvergrendeling op afstand? is dat oude module eruit, nieuwe erin, klaar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  POLO 9n  74 PK (55 kW) 1.4 16v 
Ook hier geldt dat we meer informatie moeten hebben voordat er een duidelijk antwoord gegeven kan worden.

Beschik je bijvoorbeeld al over centrale vergrendeling?

Ik heb nou centrale vergrendeling dmv het slot, draai ik die open dan gaat alles open en vice versa.

die modules staan wel ebay en losse klapsleutels ook wel.
 
Volkswagen  POLO 9n  74 PK (55 kW) 1.4 16v 
enig idee hoe dat aanleren gaat? moet er nog iets van de oude sleutel omgezet worden?

inleren moet met vcds, kan ik eventueel wel voor je doen.
wat je zou kunnen overzetten is de transponder-chip als je die heel uit de sleutels kunt krijgen, zo niet dan heb je ook 2 transponders nodig die ik overigens ook kan inleren voor je...
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
inleren moet met vcds, kan ik eventueel wel voor je doen.
wat je zou kunnen overzetten is de transponder-chip als je die heel uit de sleutels kunt krijgen, zo niet dan heb je ook 2 transponders nodig die ik overigens ook kan inleren voor je...

Het is al gelukt... Ik heb de chip overgezet en bij de module zat nog een klapsleutel deze print omgezet naar een nieuwe klapsleutel.
 
Volkswagen  POLO 9n  74 PK (55 kW) 1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: bandenman
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!