Volkswagen Polo 1.2 TDI BJ 2012 110pk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jur6R

Bekend lid
245
156
82
Wegens overstap naar een Volkswagen Golf Variant gaat mijn trouwe Polo in de verkoop. De Polo is goed onderhouden en beschikt over een complete onderhoudshistorie. Waar ik bij aanschaf voornamelijk voor viel was de complete onderhoudshistorie en de vele opties waarover de Polo beschikt. Daarnaast is het interieur gaaf en vrij van abnormale gebruikerssporen en/of krassen.​

Afgelopen jaar is er onder andere het volgende gebeurd:
- Nieuwe koppeling
- Grote beurt 03-2021
- Airco check + kachelmotor vervangen
- Turboslang vervangen
- Nieuwe ruitenwissers voor en achter
- Nieuwe start/stop accu
- APK t/m 30-03-2023!

Bij aanschaf heb ik de goedwerkende EGR laten uitschrijven/afdoppen en tevens de auto een lichte tune gegeven. Dit maakt de auto zeer soepel om mee te rijden. De Polo staat op 4 zomerbanden (ruim voldoende profiel) met stoere en nette Audi A1 velgen. De koplampen zijn voorzien van Bi-Xenon units met U-LED dagrijverlichting. Eventueel zijn de originele H4 units ook beschikbaar i.p.v. de U-LED's.​

Opties:
- Alarmsysteem klasse 3
- Automatische climatecontrol
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Bluetooth Audio met navigatiesysteem
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen achter
- Getinte ramen (fabrieksaf)
- Hillhold assist
- Adaptieve mistlampen
- LED dagrijverlichting
- LED grootlicht
- Xenon dimlicht
- Speakers achterin (fabrieksaf)
- Stoelverwarming
- Twee originele klapsleutels aanwezig
En nog meer opties.

Als je mij vraagt wat ik zelf nu aan de Polo zou laten doen qua onderhoud is dat een klein beurtje geven. De Polo is tevens voorzien van een Duitse milieusticker op kenteken. Overigens is er niet in de Polo gerookt.

Voor vragen stuur mij een PB. De Polo is in principe per direct beschikbaar. We rijden de tank nog rustig leger dus de km-stand loopt nog iets op.​

Vraagprijs €6.250,-.

Foto's
IMG_1079.jpeg


IMG_1080.jpegIMG_1081.jpegIMG_1087.jpegIMG_1084.jpegIMG_1088.jpegIMG_1085.jpegIMG_1086.jpegIMG_1089.jpegIMG_1090.jpegIMG_1092.jpegIMG_1093.jpegIMG_1094.jpeg
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Leuk
Waarderingen: Riio-roma
Vandaag is er iemand komen kijken. Er is aanbetaald en waarschijnlijk komen ze de Polo morgen ophalen. Als de deal definitief rond is laat ik het weten en mag er een slotje op.

Bijzonder feitje is dat hij voortaan met een Frans-kenteken zal rondrijden in Zuid-Frankrijk :cool:. Of te wel; nog een diesel minder in Nederland:cryingcat:
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!