Volkswagen Passat 2.0 FSI Highline

De titel geeft het eigenlijk al weg. Mijn andere auto is een Volkswagen Passat 2.0 FSI Highline met iets meer dan 220K op de teller. Gekocht in 2017 met 180K en heb een hoop eraan mogen doen. Van het oplossen van een hardnekkige olielekkage tot een lekkende warmtewisselaar, nieuwe distributieriemset en zo nog wat slijtende onderdelen.

Nadat de auto technisch in orde was, ben ik via een ander forum een hele hoop te weten mogen komen over het modden en ik moet zeggen.... dat is erg verslavend :sweatsmile:

Het is al een highline uitvoering met zat opties. Alcantara bekleding, verwarmde stoelen, cruise control, climate control en multifunctioneel stuur. Maar dan zie je wat er nog allemaal mogelijk is!

Ik heb dan ook zelf het e.e.a. tussentijds toegevoegd zoals: Autohold - Biegmod (ofwel de "skyline" achterlichten) - Xenon + Bochtverlichting - inklapbare spiegels met Mirror Dip en Puddle Light

Momenteel ben ik bezig met DCC en ACC en wie weet waar ik nog allemaal tegenaan ga lopen :blush:

Mijn idee is dan ook om de Polo eerst technisch in orde te brengen en ook uit te kijken naar wat opties.

Ik zal tzt een foto toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Volkswagen Polo - 9N10D4 (Basic) 2003  1.2i - 12v (AZQ) 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, JelleR en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!