Voetverlichting

Jeffreyodijk

Nieuw lid
10
3
Afgelopen weekend mijn Polo onderhanden genomen. Instapverlichting gemaakt, kabel getrokken naar mijn interieurverlichting unit en deze naar beneden gehaald.

Zelf erg blij met het resultaat.

Bijlagen

• Like
Waarderingen: heriox

Jeffreyodijk

Nieuw lid
10
3
Nah niet echt geloof ik, heb alles ook direct vervangen voor canbus LED lampjes, deze verbruiken amper stroom. Zekering is er nog niet uigeklapt in ieder geval.

Laszlo

Bekend lid
1.146
83
Altijd aan? Of alleen met het openen van de deuren? How to is altijd handig in het vervolg om snel wat hartjes te winnen op het forum ;)

Jeffreyodijk

Nieuw lid
10
3
Haha, heb de How-To van dit forum gebruikt met een doorlink naar een engels forum. Gaat gewoon netjes mee met de schakeling van mijn binnenverlichting. Heb hem daar op de printplaat gesoldeerd.

• Like
Waarderingen: Laszlo

Jeffreyodijk

Nieuw lid
10
3
Ik zal straks even een foto maken van hoe ze bevestigd zitten achterin. Vind het niet super netjes zitten namelijk.

Laszlo

Bekend lid
1.146
83
Voor hoeveel bouw je ze in incl ledjes?
+1 heb de set al zo'n 4 maanden thuis liggen maar ik wil me er niet aan wagen omdat ik onvoldoende kennis heb. Dus bij deze wie zich geroepen voelt

hawkeye

Actief lid
342
28
62
't Gooi
Ik heb voetverlichting in mijn Polo 6R Highline, maar vind de lampjes die er nu inzitten, te zwak en te gelig (geldt ook voor alle andere lampjes van de binnenverlichting). heb een complete set LED lampjes op het oog bij: www.hypercolor.de.

Larzzz

Nieuw lid
16
3
21
Ik heb gisteren ook de voetverlichting ingebouwd. Nu blijft deze alleen ook branden tijdens het rijden, hoe is dit op te lossen, maar dan wel zo dat de lampen aan gaan als ik de deur open doe?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Giltix

Actief lid
Spritmonitor.de
433
43
21
Stroom aftappen van een andere zekering welke alleen stroom ontvangt bij het openen van de deuren.

13
3
21
deest
Of je moet het aftappen bij de hemel verlichting daar zit een kabel met constante voeding en een die op de deur reageert

Larzzz

Nieuw lid
16
3
21
Of je moet het aftappen bij de hemel verlichting daar zit een kabel met constante voeding en een die op de deur reageert
Dit heb ik gedaan. Hier zit een stekker op met drie draden.op twee hiervan heb ik de verlichting aangesloten. En als ik de auto op slot doe gaan ze ook wel uit

David97

Actief lid
423
43
22
Halsteren
Heb hem van de zekering van de kentekenplaatverlichting afgetapt.
Waardoor de voetverlichting aan gaat zodra ik de stadslichten (incl kentekenplaatverlichting) aan zet.

Larzzz

Nieuw lid
16
3
21
je moet dan de plus pakken (zwart rood) en de deur open draad (zwart bruin) dan werkt het goed.
Het is hierdoor opgelost! Dankjewel! Nu nog ff goede plek vinden voor achter