Voet verlichting Polo AW

Beste Forum leden,

Zijn er mensen die verlichting hebben ingebouwd als voet verlichting en verlichting bij de middenconsole. (Origineel retrofitten)


Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211224-232123_Facebook.jpg
    Screenshot_20211224-232123_Facebook.jpg
    168 KB · Weergaven: 70
Volkswagen  Polo AW  1.0 95PK 
Heb ik niet gedaan maar kan mij wel voorstellen hoe dat gaat, ik heb onlangs in de instellingen gekeken van de PCU waar ik de stoelverwarming aan had gezet, ik zag daar ook een optie voor sfeerverlichting.
oftewel lijkt mij hetzelfde als aansluiten volgens het polo elektroschema en de functie aanzetten op je boordcomputer.
Als het goed is zijn er zelfs uitsparingen onder het dashboard kastje en stuur voor de verlichting.
lijkt mij een leuk project
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!