Video H7 vervangen (voor LED)

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Leden, is er al ergens een filmpje beschikbaar waarin ze een lampje vervangen van een polo AW? Ik wil de H7 vervangen voor een LED van Hilox maar begeef me hier op nieuw terrein. Normaal doet de garage dit...maar wil ook wel eens zelf een beetje kloten. :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Ik heb het door topxenon laten doen en heb deze erin:

Die hilox hebben dat koelelement achterop en die schijnen moeilijk te passen. Ik zou dat wel even vantevoren informeren.

Van die Cree led Line die ik erin heb kan de adapter net in een holle ruimte naast de fitting. De koelvinnen zitten rondom de fitting in het gat gevouwen.
Mocht je vragen hebben kun je me altijd een bericht sturen.

Ik heb ook naar die hilox gekeken en Philips maar voor die Cree gekozen omdat deze en stuk goedkoper zijn.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Kan best zijn dat de kwaliteit minder is. Ik heb in de toekomst nog het plan om de hele units te vervangen voor GTI led units.
Hoort eigenlijk toch wel op een GTI te zitten, dus daarom wilde ik er nu niet al te veel geld aan besteden
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Ik heb ook een AW.
Ik heb geen foto's en auto staat toevallig nu bij de garage voor reparatie schade. Ik kan eventueel volgende week wel foto's voor je maken.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Mijn Cree Led's doen het nog prima. Gelukkig heb ik toen ook die foto's voor je gemaakt;) De tweede foto is links led en rechts standaardIMG_20191113_160422_3.jpgVID_20191123_090244_exported_3978_1590424929972_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Jongens hoe is het lichtbeeld met die topledverlichting h7 leds? Ik wil ook graag led inbouwen en heb interesse in die XTR blacks op hilox.eu alleen zit je dan aan de 400 euro voor een setje h7 + h8. Lichtbeeld blijkt perfect te zijn met deze leds en dat vind ik toch wel heel belangrijk.
 
Polo  6c  Verkocht 
Lichtbeeld vond ik ook heel belangrijk. Mijn H7 (de Pro Line van topledverlichting) is bijna identiek aan de originele halogeenverlichting. In mijn mistlampen zit de Canbus Line van topledverlichting. Komt dan totaal op 120 euro ;)
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!