Verzekering duurder

Zojuist mail van Allsecur, van € 51,49 naar €59,77.

Waarom is je premie anders?
oyn74tzGBp0FCeMmFeZDknEGhKIfl73QT5csBA-ZLP8J0TphQD93Ew8P7A2GQma-FPS_iK6VwrJ7V9dLgVsUv9ff3WCNvYipK7z6t1SOaMU9jV5x54w1VBOyOzLejnr8R-SnmXqaxU-jgxrp82LrKMo4tXMZ9yMIP0F4W-JF25o5KaW99PTzFiMkYrM=s0-d-e1-ft
Je tijdelijke vervalt.

oyn74tzGBp0FCeMmFeZDknEGhKIfl73QT5csBA-ZLP8J0TphQD93Ew8P7A2GQma-FPS_iK6VwrJ7V9dLgVsUv9ff3WCNvYipK7z6t1SOaMU9jV5x54w1VBOyOzLejnr8R-SnmXqaxU-jgxrp82LrKMo4tXMZ9yMIP0F4W-JF25o5KaW99PTzFiMkYrM=s0-d-e1-ft
Er gebeuren in Nederland meer ongelukken doordat het drukker wordt op de weg. De kans op schade, is daardoor groter. Daarom moeten autoverzekeraars, ook Allsecur, vaker schades uitbetalen.

oyn74tzGBp0FCeMmFeZDknEGhKIfl73QT5csBA-ZLP8J0TphQD93Ew8P7A2GQma-FPS_iK6VwrJ7V9dLgVsUv9ff3WCNvYipK7z6t1SOaMU9jV5x54w1VBOyOzLejnr8R-SnmXqaxU-jgxrp82LrKMo4tXMZ9yMIP0F4W-JF25o5KaW99PTzFiMkYrM=s0-d-e1-ft
De medische kosten zijn duurder geworden. Ook is de gemiddelde pensioenleeftijd verhoogd en werken mensen langer door. Verzekeraars betalen daardoor een hogere vergoeding om het inkomen te compenseren. Zorgverzekeraars verhalen letselkosten steeds vaker op autoverzekeraars, ook Allsecur, als de schade door een ongeval is veroorzaakt. Ook keren we steeds vaker uit na letsel omdat regelgeving is aangepast.

Beetje zonde natuurlijk bijna een tientje duurder per maand.

Vergelijkers pricewise en independer laten nog het oude tarief zien en de alternatieven zijn niet echt goedkoper. Heeft iemand buiten deze bekende namen nog alternatieven?
 
Toevallig was ik laatst aan het kijken voor een andere verzekering. In mijn geval als ik zou overstappen naar Allsecure zou ik er zo'n 20 euro per maand op besparen.
Als ik het een en ander aan opties aanvink zou ik ongeveer hetzelfde blijven betalen als nu.
Naar mijn mening is Allsecure dus goedkoop juist :nomouth:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Pff jij ook al allsecur, bij mij ook 10 euro omhoog, toen ik belde werd verteld dat de andere maatschappijen volgend jaar waarschijnlijk duurder worden.

Ik denk ze willen me wel houden als klant maar er was niets aan te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Probeer eens andere vergelijkers. Ik heb vorige maand m'n verzekering afgesloten via https://www.autoverzekering.nl/. Deze website vergelijkt geloof ik meer verzekeraars dan independer en pricewise doen. ANWB kwam bijvoorbeeld bij mij als goedkoopste uit het resultaat.

Ongeveer hetzelfde bedrag. Maar dan wel ook de Veilig Rijden verzekering met dongle. Gebruik je die? Vraag me af wanneer ze vinden dat je veilig rijd. Lijkt me verder ook niet zo super zo in de gaten gehouden worden.
 
verzekeringen zijn over het algemeen duurder geworden. zelf ben ik verzekerd bij Volkwagen, niet goedkoop maar als je de voorwaarden met elkaar vergelijkt komt VW er niet slecht af , dat heb ik gedaan bij independer.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ongeveer hetzelfde bedrag. Maar dan wel ook de Veilig Rijden verzekering met dongle. Gebruik je die? Vraag me af wanneer ze vinden dat je veilig rijd. Lijkt me verder ook niet zo super zo in de gaten gehouden worden.

Nee, de reguliere autoverzekering. Ik heb ook liever niet zo'n dongle in m'n auto zitten. Over privacy gesproken...
 
Volkswagen  Polo Comfortline  1.2 TSI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!