Vervallen ! Originele Polo GTI 6C veren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fz-errie

Bekend lid
334
264
71
Hallo mensen,

Vorige week heb ik mijn Polo GTI 6C laten verlagen met H&R veren. De originele GTI veren heb ik dus over. Deze veren zijn ongeveer 15 mm lager dan de veren van andere modellen. Voor mensen die hun Polo niet al te veel willen verlagen en die niet al te veel comfort willen verliezen, zijn dit de juiste veren.

Prijs: € 50,00
Ophalen in Hengelo ( Ov.)

Bij interesse , graag een PB.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Sorry ik haak toch even in op het verhaal.

GTI veren zijn inderdaad iets lager, alleen geld dit voor autos met dezelfde aslasten.
Achter is die voor de meeste Polos het zelfde.

Dus als je deze veren op een 1.2 tsi monteert bestaat de kans dat je juist verhoogd
Bedankt Robin, dat wist ik niet. Goed dat je het even vermeldt! Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hun Polo aan de voorkant willen verhogen. Het aanbod trek ik dan ook hierbij in.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!