Versterker kabel van accu naar kofferbak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumleden,

Ik heb in een andere sectie ook deze vraag gesteld maar ik denk dat ik het beter hier kwijt kan.
Heeft iemand van jullie ervaring om een kabel vanaf de accu naar binnen te trekken? , ik ben een hele middag bezig geweest en uiteindelijk een soort doorgang gevonden maar toen kon ik de kabel niet vinden achter de firewall ( bestuurders kant).

De doorgang die ik gebruikte was als je voor de auto staat links, de accu zit rechts dus best onhandig. Als ik er niet uit kom moet ik de auto weg brengen naar een audiozaak maar daar werken ook stagelopers dus ik hoop dat iemand hier mij de verlossende antwoord kan geven, of mij eventueel kan helpen tegen een vergoeding Stick Out Tongue
 
Volkswagen  POLO 9N3 2006  1.4 
Om eerlijk te zijn; geen idee. Ik heb geen 9N namelijk, maar een 6R. Daar is de dichting van rubber waar je eenvoudig nog een gaatje in kunt prikken.

Wat voor materiaal zit het? Geen mogelijkheid om de stroomkabel er ook doorheen te voeren? Aan de passagierszijde zit volgens mij een soortgelijk iets, kan daar iets doorheen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Waarom haal je niet gewoon stroom uit de zekeringenkast?

als jij me vertel hoe dan ga ik dat zeker doen. met een paar termen waar ik informatie kan opzoeken ben ik ook helemaal blij Big Grin.

Om eerlijk te zijn; geen idee. Ik heb geen 9N namelijk, maar een 6R. Daar is de dichting van rubber waar je eenvoudig nog een gaatje in kunt prikken.

Wat voor materiaal zit het? Geen mogelijkheid om de stroomkabel er ook doorheen te voeren? Aan de passagierszijde zit volgens mij een soortgelijk iets, kan daar iets doorheen?

klopt, ik heb bij de passagierskant een doorgang gevonden maar de kabel niet terug kunnen vinden, schijnt dat de hele dashboard er dan uit moet. in zo geval laat ik het liever doen door iemand.

Ik heb het in een Lupo en audi B5 ( A4 uit 1994 ) gedaan toen was t zo gepiept. dus er moet vast wel een makkelijker manier zijn
 
Volkswagen  POLO 9N3 2006  1.4 
Ik ben gewoon benieuwd waar om je de - mijns inziens - ingewikkelde weg kiest van een kabel helemaal door het schutbord te trekken (waar je nu ook vastloopt) in plaats van simpelweg de zekeringenkast te pakken, die er voor gemaakt is om stroom te verzorgen voor alle componenten, met zekering.

Een super idee. Ik kan hier niks over vinden op het hele internet dus dan kan jij mij hopelijk ook wel vertellen hoe ik precies 2000watt uit de zekeringkast trekt?
 
Volkswagen  POLO 9N3 2006  1.4 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!