Versterker aansluiten Polo 9N1

Goedendag alle forumbezoekers,
Ik ben sinds een week trotste eigenaar van een Polo 9N1, 1.4 16v.
Ik wil graag een versterker en subwoofer aansluiten, echter kan ik nergens een opening vinden van de motorruimte naar de auto.
Heb al meerdere topics gevonden met hetzelfde probleem, maar bij de meeste zijn de foto's verwijderd of de beschrijving onduidelijk.
Als iemand mij de gouden tip, met eventuele foto's, kan geven hoe ik de voedingskabel binnen krijg, is mijn dank eeuwig groot.
Als het topic op de verkeerde plek staat, hoor ik t graag.
heb het in de algemene praat gegooid, omdat ik dacht hier de meeste mensen te bereiken.
 
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 101pk 
Misschien dat je een klein gaatje kan boren? Ik heb dit destijds gedaan om de kabel van de mistlampen te kunnen leggen. Totaal wat anders, maar misschien lukt dit ook zo :)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 65pk 
Is dit wat voor je? (10sec Google)

 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Hier nog 1
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Heb het dopje gevonden.
Nu nog naar binnen toe.
Hiervoor moet dus de paravan los, en die is met geen mogelijkheid los te krijgen.
Rubber is eraf, ruitenwissers zijn los, maar krijg er geen beweging in..
 
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 101pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!