Verlichtte instaplijsten

Hallo Polo6R vrienden, ik ben nieuw op het forum omdat ik een Polo 6R BM heb gekocht. Maar los daarvan ben ik ontwikkelaar in auto electronica en accessoires. Ik heb een super gaaf product dat ik lever aan Renault Nederland en Ford Nederland. De Steplight verlichtte instaplijsten.

Hoogwaardig RVS, naam/text & logo naar keuze*. Verschillende afmetingen.... Ik heb het prototype laten maken met de text: BLUEMOTION. Zodra ik ze binnen heb zal ik ze monteren en de foto's posten!

Als er naar aanleiding vragen zijn, dan kunnen jullie mij benaderen, ik kan vrijwel elk ontwerp hierin maken, vb. POLO, POLO GTI, BLUEMOTION, POLO GTD, CROSSPOLO enz. Maar ook, myPOLO.nl of gewoon je naam!... cool spul dus.

Hou deze in de gaten, ik zet alle gave VAG ontwerpen hierop welke ik in NL lever....

Grz
 
Ik ben ook erg benieuwd. Heb je een richtporijs en misschien een foto van de renaultlijsten? Dan hebben we alvast een vbeetje een idee hoe het eruit komt te zien.

Ciao, Guido.
 
euh... misschien eens google gebruiken :?:
ik was binnen 1 minuut hier Stick Out Tongue
maar voor eigen tekst betaal je 179 euries, dus dan kun je er neer zetten wat je wilt :mrgreen:
wat mij betreft 't wel waard, want 't ziet er wel echt suuuuuper vet uit Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!