Verlagen Polo 6N2

Hoi allemaal,

Mijn naam is Erik, ben vandaag nieuw op dit forum.
Ik heb een vraag die één van jullie misschien kan beantwoorden ;)

Ik rijd een polo 6N2 en wil deze graag verlagen. Ik heb Dezent V velgen met Dunlop sport 195/50/r15 banden eronder. Heb er qua verlagen niks aan gedaan, het is dus nog allemaal standaard.

Heb al iets gevonden op internet: Marktplaats.nl - verlagingsveren voor VW Polo 6N2 - Volkswagen-onderdelen

Nu was mijn vraag: gaat het verlagen problemen opleveren met mijn banden?

Gr. Erik
 
Ik heb ook een polo 6n2, met 195/50/15 en ga een schroefsetje aanschaffen, een maat van me heeft een schroefset en je kan het zo laag en zo hoog maken als je zelf wilt.
Met de aandrijfas is het geen enkel probleem bij een schroefset. het nadeel aan verlagingsveren is dat het een standaard maat is waardoor je nooit van tevoren weet of je het wel laag of hoog genoeg vind.
Problemen met je banden zou niet moeten kunnen omdat het enkel maar de vering is... tenzij je hem zo laag wilt zetten dat de wielkasten net boven je banden uitkomen, dan zou je ervoor kunnen kiezen om bumpstops aan te schaffen. dit zijn plastic schijfjes die je tussen je veren plaatst waardoor je veren tot een maximaal punt doorveren en daarna stoppen. (kan wel erg nadeling zijn voor de luxe ivm de verkeersdrempels e.d.)
 
Ik heb ook een polo 6n2, met 195/50/15 en ga een schroefsetje aanschaffen, een maat van me heeft een schroefset en je kan het zo laag en zo hoog maken als je zelf wilt.
Met de aandrijfas is het geen enkel probleem bij een schroefset. het nadeel aan verlagingsveren is dat het een standaard maat is waardoor je nooit van tevoren weet of je het wel laag of hoog genoeg vind.
Problemen met je banden zou niet moeten kunnen omdat het enkel maar de vering is... tenzij je hem zo laag wilt zetten dat de wielkasten net boven je banden uitkomen, dan zou je ervoor kunnen kiezen om bumpstops aan te schaffen. dit zijn plastic schijfjes die je tussen je veren plaatst waardoor je veren tot een maximaal punt doorveren en daarna stoppen. (kan wel erg nadeling zijn voor de luxe ivm de verkeersdrempels e.d.)


Ben ik niet helemaal met je eens soms moet je notche al zou ik nog lager gaan kom ik met men aandrijfas met problemen! Verder maak het idd niet veel uit.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!