Verklikker lichten

Hoi ik heb zo’n €3 verklikker gekocht bij halfords omdat mijn lichtverklikker het niet meer doet (polo 2008 blue motion), weet iemand aan welke zekeringen (Naam/nummer) ik de rode en de zwarte draad moet koppelen? Dank!!
 
Polo  TDI blus motion  1390cc 
Niet aan een zekering koppelen je moet de + van je deur contact opzoeken en die koppelen aan de verklikker die je gekocht hebt. En de massa van een massa punt van de auto pakken.

Simpelste is van je binnen verlichting af
 
Ho, wat ga je nou toch allemaal doen. Een apparaatje aan je zekeringkast koppelen? Weet je wel wat zekeringen doen?
Je moet sowieso al weten aan welke kan van de zekering je moet zijn. Want de ene kant is de "warme" kant, als je daaraan iets maakt, zit je feitelijk direct op de accu. Mocht er dan iets mis gaan, is er geen zekering die eruit knalt.
Nee, blijf daar echt van af, zoals @Antera al zegt
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Als je er geen verstand van hebt ga ff langs de garage die het voor je kan doen.
ALs je het verkeerd doet kan er nog meer stuk gaan!
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!