Veringen GTI

V

Verwijderd lid 9959

Beste mensen,

Ik heb op dit moment een Polo 1.2 TDI de auto staat zo:
m1cyk8sbkmyd_480.jpg


Ik wil graag dat die net zo hoog komt te staan als een Polo GTI zo:
maxresdefault.jpg


Iemand die zo weet hoe ik dat kan doen, ik dacht zelf aan veringen vervangen of iets?
 
Schroefsetje monteren. Als je dan kiest voor KW/AP/ST behoud je nog steeds een perfect comfort in de auto!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Als je dat zelf wilt doen, moet je wel een kundige sleutelaar zijn. @TCL (ook sponsor van dit forum) alhier doet niet anders tegen relatief lage kosten.
Een schroefset kan, een andere mogelijkheid is een setje verlagingsveren. Vooral afhankelijk van de vraag hoeveel comfort je wilt behouden en wat je eraan wilt uitgeven. Ik zou hem een PB sturen voor nadere info en evt een afspraak.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja, het is allemaal erg persoonlijk en afhankelijk wat wat je gewend bent. Mijn vorige Skoda's vond ik veel te week en deinerig. Maar kennelijk is dat wat de gemiddelde rijder (als die bestaat) prettig vindt. Met de Eibach verlaging vond ik ze lekker stug met nog voldoende comfort. Met nu de ervaring van de Polo GTI vind ik ze keihard in retrospect. De Polo vind ik comfortabel, zelfs in de sportstand
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!