Vergrendeling tankklepje

hallo ,
Zojuist stond ik bij de pomp om te tanken en kwam ik er achter dat mijn tankklepje vast zat normaal druk ik hem in en gaat hij los een veer vergrendel systeem volgs mij, het gaat om een vw polo bluemotion van 2011 iemand een idee om het op te lossen heb hem nu losgemaakt met de huissleutel beetje kracht zetten en hij sprong los, totaal niet handig dus of iemand die weet hoe ik achter het pennetje kan komen zodat ik hem misschien kan maken?
Alvast mijn dank
 
Vw polo  Polo bm 2011  1.2 tdi diesel 
Ha schreurtie! Lastig man... Ik durf te wedden als jeje voorsteld dat iedereen je als de brandweer helpt! Bekende helpen elkaar immers sneller dan onbekende.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: sahindogan
ik heb dit ook wel eens gehad, heb je de auto toevallig per ongeluk op slot gedrukt? dan gaat ie namelijk niet meer open.
Wat Enrico zegt inderdaad. Heb hier ook regelmatig mee staan stoeien, tot dat ik er achter kwam dat je de auto dus niet op slot mag hebben..
Achteraf vrij logisch natuurlijk, zo is het tankklepje dus ook op slot als je ergens geparkeerd staat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Blue Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!