Velgen en Banden maat

Hallo,

Ik heb een vw polo 1.2 bm tdi. Hij is in de mooie kleur blauw! Ik ben al even op zoek naar mooie velgen voor mijn autootje. Nu wou ik graag weten of andere mensen nog goeie ideeën hebben voor een mooie velg onder de auto het liefst een zwarte velg van 18 inch met de steekmaat 5x100!!

Ook heb ik nog een vraagje over de breedte van de band, hoe breedt kan de band onder de auto zonder dat hij daadwerkelijk uitsteekt in de wielkas...

Met vriendelijke groet,
Lammertz
 
Volkswagen  Polo  1.2 bm tdi 
Hoever de band buiten je kassen gaat steken is hoofdzakelijk afhankelijk van de breedte en ET-waarde van je velg.
Daarnaast kan je nog spelen met de breedte van je band.
En of het dan aan gaat lopen in je wielkassen is ook nog eens afhankelijk van hoe laag je auto is.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!