Velg krasjes ( schade )

Goedeavondddd allemaal!

Jaa de titel zegt het al .... nu moeten jullie niet denken dat ik me gloed nieuwe 17'' Mallory al aan stront heb gereden.. want dat is niet zo:mrgreen:

Tijdje geleden heb ik nieuwe velgen gekocht uit de doos .
17 Cádiz velgen voor de Polo maar tot mijn grote verbazing zit er op een velg een aantal lichte krasjes in het chroom / zilverwerk !!!:eek::eek::eek:
Al contact opgenomen met het bedrijf maar ze reageren er niet op en ik zit nu met een velg met lichte krasjes...

Zou je dit dan weg kunnen poetsen? of kunnen jullie iemand die zo iets kan repareren?



En nog een foto van de gehele velg omdatie toch wel erg mooi is :oops:


Hoop dat ik hier veder kom

alvast bedankt gr Carlo
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
ik zou als ik jou was toch proberen om dat bedrijf te pakken zien te krijgen. Als ze zo in de doos zaten is het fout gegaan bij het verpakken. En anders drijgen met rechtsbijstand. Ik vind dit niet normaal.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
je hebt denk ik non-conformiteit te pakken.
besteld via het internet zou je het nog op 'koop op afstand' kunnen gooien maar dat kan alleen eigenlijk als het artikel nog als nieuw was.

non conformiteit dus: artikel niet geleverd conform de afspraak (advertentie zei immers nieuw).
dus dan moet je de gerechtelijke weg bewandelen, beetje dreigen met rechtsbijstand en zo.
bel ze eens
schrijf ze aan (ouderwets via de brief)
schrijf ze eens aangetekend aan (via de aangetekende brief)
zeggen dat je bereid bent om een advocaat oid in de arm te nemen.
tussendoor kun je een beetje druk zetten door (objectief) in de social media wat te vertellen over deze ervaring. (bv klacht.nl)
 
Hij heeft gereageerd .

Heb al een mail gestuurd tijd geleden en daar uit zou hij nieuwe velg gaan bestellen . Maar echter staat die in de backorder waar die het bestelt al een lange tijd .

Gister ook nog wat mails gestuurd naar wat schade herstel bedrijven voor velgen aantal reacties gehad , prijzen variaren van 65 tot 125 eurossss :=

Is er niet iets soort poets polijst spul waarbij ik het minder maak???!!!!
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Volgens mij zijn dit geen gepolijste velgen. En al helemaal niet zilver of chrome. ;)
Dit zijn velgen die na het fabriceren zijn gespoten/gecoat en daarna machinaal het vooraanzicht afgedraaid. Ik zie namelijk op de foto lichte groefjes/ribbeltjes zitten. Hierna afgewerkt met blanke lak. Dus de kleine krasjes zitten in de blanke lak.
Maar inderdaad, niets aan doen tot de velg vervangen is.
Succes in ieder geval.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: kdPoloRline
Stel anders eens voor of de verkoper de reperatie kosten willen vergoeden?
Aangezien de velg in eens nu even niet meer te leveren is.
En anders stuur ze alle 4 terug en koop ze ergens anders.
Vind het idee alleen wel een beetje raar je koopt 4 nieuwe velgen als je iets koopt wat nieuw is dan ga je daar toch geen geld in steken om ze als nog als nieuw te laten maken.
En je zecht een tijdje geleden heb je nieuwe velgen gekocht uit de doos en je ziet nu pas na een tijdje dus dat je nieuwe velgen zijn beschadigt.
 
Laatst bewerkt:
Neee , heb ze al ff legge in de doos thuis in het kantoor . De verkoper zei dat er een beetje vettigheid op zat maar niet beschadigt was dus ik op goed vertrouwen mee genomen en thuis x later schoon gemaakt en toen kwam er achter !

Jaa , maar kan ze nergens meer op internet vinden met de maten 5x100 alleen in golf maten 5x112 . Niemand die ze aanbied?

Misschien wat ik wel af , en hopen op het beste en zo niet laat ik het een x behandelen of laat het zitten wss valt het minder op als me band er overheen zit!
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
dit ziet er inderdaad uit als "vervoer" schade, is zitten duidelijk krasjes in de blanke lak, dit zijn geen diepen krassen, is het bedrijf ver van jou?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
dit ziet er inderdaad uit als "vervoer" schade, is zitten duidelijk krasjes in de blanke lak, dit zijn geen diepen krassen, is het bedrijf ver van jou?

Jaa aan de andere kant van nederland ik woon aan de kust , en BCK Klarenbeek in klarenbeek bij Apeldoorn das nog best stukkie voor mij rijden!
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!