Veerpoot toplager vervangen

Pater

Actief lid
69
14
25
Hallo,

Mijn veerpoot lagers/ rubbers zijn ruim bij mijn polo, nu heb ik hier al nieuwe voor liggen maar had een vraag.
Als je deze rubbers/lagers vervangt moet dan de hele veerpoot er onder weg of kun je hem zover naar beneden trekker dat je hem kunt vervangen?
Als de hele veerpoot eronder weg moet dan Wil ik het misschien in combinatie met verlagen gaan doen, kun je met 25/35 verlagings veren nog normaal drempels nemen met 8j 18" 215/35? Hoef er niet hard overheen maar zeker niet schuin
Gaat om een polo 1.2tdi

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Voor je toplager moet de hele poot eronder vandaan omdat je namelijk met behulp van een veren tang de veer moet indrukken dan kan de moer los en je toplager kan er nu pas af

Is te zien op deze foto wel van een 9n maar bijna hetzelfde
e4565a52835d8af4bd1b29aa60a74e0f.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
okee top! bedankt allemaal
als ik mijn polo verlaag met 20/30 veren zou dit dan genoeg zijn om het met 18'' net netjes te laten lijken zonder dat ik veel de wielkasten raak?
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!