VCDS / Vagcom ledenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Onderstaand zullen jullie per provincie op alfabetische volgorde van plaatsnaam een aantal leden die jullie kunnen helpen met VCDS instellingen op jullie auto's. Je kan één van deze leden benaderen per PB.
Hoe kan je er voor zorgen dat jij ook op de onderstaande lijst komt te staan? Als je vijf vcds handleidingen hebt geschreven kan je mij (Maik) een Pb sturen en ik zal dit vervolgens controleren. Heb jij inderdaad vijf handleidingen geschreven dan zal ik je toevoegen aan de onderstaande lijst. Als crew hebben wij deze regel ingesteld aangezien de lijst met leden bleef groeien maar het aantal handleidingen bleef hetzelfde. Dit terwijl wij graag kennis delen!

Groningen

Friesland

Drenthe

Gelderland

Utrecht
  • Veenendaal, GertJan (Originele RossTech apparatuur
Flevoland

Noord-Holland
  • Purmerend, Johan (VCDS)

Zuid-Holland

Brabant
  • Breda, TCL (Originele RossTech apparatuur en VCP)

Limburg

België
  • .., Citroene (Originele RossTech apparatuur)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!