Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Vcds support regio Almere

Discussie in 'VCDS Vragen & Problemen' gestart door Htennek, 6 jul 2018.

1. Htennek

Htennek New Member

Lid geworden:
    26 jun 2018

11
    10
    3
    Wie Ow wie zou mij kunnen helpen om een paar leuke tweaks MIT mogelijk aan tezetten op mijn polo ☺️

Ik heb nu me comfort blinckers op 5 staan maar vind dat telang. Dus die zou ik graag naar 3 x willen hebben☺️

De needleswap (of hoe je het noemt bij het contact aan zetten)

Thx alvast en ik hoor het graag

Gr kenneth

Volkswagen Polo 6r 1.2

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Franklin Polo6R

Premium member

Lid geworden:
    8 mei 2017

823
    236
    43
    Needle sweeplease gaat niet met de vcds aan. Of heb je een mfa+ dasboard? Dan kan het wel Daarvoor moet je @Martien ff contacten. Hij kan dat mit's je een vdo teller hebt! Dan moet alleen je teller uit je auto.En als je daar dan toch ben kan die direct 3x knipperen installeren voor je. Succes

Volkwagen Polo 6R 1.2 TDI 100pk 220nm

4. Htennek

Htennek New Member

Lid geworden:
    26 jun 2018

11
    10
    3
    Thx ik gaat even kijken wat voor kijken welke teller ik heb

Volkswagen Polo 6r 1.2

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie